Gå til innhold

Legg ut et bilde av en kvinne du synes er deilig

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aphrodite

Hvorfor har du lyst å nedgradere utseendet ditt? :klo:

Jeg er ikke på langt nær så pen som henne, men takk. Du gjorde begynnelsen på dagen fantastisk :rodmer:

og hvis du blar opp så kan du det ;)

:fnise: Kanskje jeg skal fikse meg og bli Megan for en dag! Hahahaha :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på langt nær så pen som henne, men takk. Du gjorde begynnelsen på dagen fantastisk :rodmer:

:fnise: Kanskje jeg skal fikse meg og bli Megan for en dag! Hahahaha :-D

Du er mye finere en Fox, fox ser jo ikke en gang ut om dagen, så du er mye penere enn hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Du er mye finere en Fox, fox ser jo ikke en gang ut om dagen, så du er mye penere enn hun

Hahaha, så snill du er Gun. Jeg blir skikkelig glad her. Men jeg syntes hun var overmenneskelig pen før. Og tusen takk. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Synes hun med blondt hår var i overkant sminka ned. Hun med asbergers var søt. :)

aspergers, med p ikke med b. :-)

hun blonde er også i tenårene vet jeg.

jeg la ved en link til en jente med rødt hår -hun er helt sikkert i 20 årene, men jeg vet ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, så snill du er Gun. Jeg blir skikkelig glad her. Men jeg syntes hun var overmenneskelig pen før. Og tusen takk. :rodme:

Jeg er helt enig med Gunfreak, og det gjelder flere av damene her inne. Jeg tror Megan Fox får ekstra skryt, bare fordi hu er kjendis.

Du er en pen jente, så ikke tenk sånne teite tanker som "åj, skulle ønske jeg så ut som hu der!".

Ana Kasparian, flott dame, som også er veldig smart og oppgående.

Bejb! Merkelig hvordan damer blir ekstra sexy, om de har noe mellom øra ;)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Jeg er helt enig med Gunfreak, og det gjelder flere av damene her inne. Jeg tror Megan Fox får ekstra skryt, bare fordi hu er kjendis.

Du er en pen jente, så ikke tenk sånne teite tanker som "åj, skulle ønske jeg så ut som hu der!".

Takk Yme. Jeg har bare hatt en crush på Megan siden Transformers, syntes hun var skikkelig nydelig der. Og det du sier betyr veldig mye :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Fy fader, jaaaaa! Regner med at du har sett The Guild?

Så klart, følger med på nesten alt hun gjør, hadde jeg hatt råd ville jeg flyttet til California og stalka henne :fnise:

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, følger med på nesten alt hun gjør, hadde jeg hatt råd ville jeg flyttet til California og stalka henne :fnise:

Hahah! Det er kult med jenter som ikke skjuler sine "nerdete" sider. Det gjør dem bare mer sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hahah! Det er kult med jenter som ikke skjuler sine "nerdete" sider. Det gjør dem bare mer sexy.

Ja det håper jeg ikke du skjuler dine nerdete sider. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...