Gå til innhold

Legg ut et bilde av en kvinne du synes er deilig

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Hehehe, dette var flaut!

Det er mye man kan gjøre på bilder, for å få pupper til å se sånn ut da. uten at det trenger å være silikon. Dytt dem litt opp og mot hverandre, og sleng på litt brushes og greier i photoshop.

Klart hu har det! Hvem er det som opperer nesbora sine oppover da? :ler:

Haha, du er en fining du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, dette var flaut!

Det er mye man kan gjøre på bilder, for å få pupper til å se sånn ut da. uten at det trenger å være silikon. Dytt dem litt opp og mot hverandre, og sleng på litt brushes og greier i photoshop.

Klart hu har det! Hvem er det som opperer nesbora sine oppover da? :ler:

Hun har jo gjort nesen smalere, det er ikke bare nesebora, men de følger med de også. Men nok om den saken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo gjort nesen smalere, det er ikke bare nesebora, men de følger med de også. Men nok om den saken. ;)

Det går bra. Jeg bare tok igjen, siden du nekta på at han fyren hadde operert øynene sine uansett ;)

ikke mobb neseborene hennes. jeg og har sånn nese

Oppovernese?

BÆÆÆM!!! Kylie Mingue

49479_kylie_minogue_44_122_726lo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det går bra. Jeg bare tok igjen, siden du nekta på at han fyren hadde operert øynene sine uansett ;)

Oppovernese?

BÆÆÆM!!! Kylie Mingue

49479_kylie_minogue_44_122_726lo.jpghvis det er bernadettes nese vi snakker om da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalia Vodianova, tynn men sååå nydelig.

Hu har jeg aldri hørt om, men hu var pen. Jeg får finne fram Google, og finne ut hvor hu er fra, men i mellomtiden må jeg neste dele Milla Jovovich, kjenner jeg.

http://3.bp.blogspot.com/-Rj92j_MOsls/ToMCKAQuTkI/AAAAAAAADHw/IETYMQNvJwo/s1600/milla-jovovich.jpg

Endret av Ann Christin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu har jeg aldri hørt om, men hu var pen. Jeg får finne fram Google, og finne ut hvor hu er fra, men i mellomtiden må jeg neste dele Milla Jovovich, kjenner jeg.

http://3.bp.blogspot.com/-Rj92j_MOsls/ToMCKAQuTkI/AAAAAAAADHw/IETYMQNvJwo/s1600/milla-jovovich.jpg

Henne har jeg allerede delt. ;) Hun var min første i denne tråden.

Endret av Ann Christin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er bernadettes nese vi snakker om da...?

Nesa til hu dærre... Nå glemte jeg hva hu het. Hu som grønnogskjønn nevner over her. Ikke hu fra Big Bang.

Henne har jeg allerede delt. ;) Hun var min første i denne tråden.

Hu kan ikke nevnes for ofte.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...