Gå til innhold

Legg ut et bilde av en kvinne du synes er deilig

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Minst to av de rødhårede i denne tråden er naturlig blonde. :lol:

Ja, blant annet hun jeg postet bilde av, men hun er fortsatt vakker med rødt hår :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt munnen på etter-bildet (spesielt overleppa), sees det veldig godt at hun har forstørret leppene, og det ser like horrific ut som det alltid gjør når en kvinne har tuklet med leppene. Det ser aldri naturlig ut, bare så jævlig stygt.

Anonym poster: 62f4219c76733bf1d40e0b09cdd900a0

Hva slags operasjoner tenker du hu har gjort med leppene da? De kan jo ikke akkurat utvide leppene, eller bygge dem større, så det du ser på disse bildene, er nok bare at hu har slengt leppestiften litt utenfor, for å skape illusjon av at de er tykkere... En operasjon kan ikke gjøre det der.

Kan ikke helt se for meg at man får neseoperasjoner som ikke gjør noe annet enn å løfte neseborene heller, egentlig, så her virker det mer som at hu bare har gått fra å være 16 til å være i midten av 20årene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blant annet hun jeg postet bilde av, men hun er fortsatt vakker med rødt hår :rodmer:

Damer blir automatisk penere med rødt hår, uansett hvor vakre de er, hvor søte de er, vil de bli enda penere med rødt hår.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags operasjoner tenker du hu har gjort med leppene da? De kan jo ikke akkurat utvide leppene, eller bygge dem større, så det du ser på disse bildene, er nok bare at hu har slengt leppestiften litt utenfor, for å skape illusjon av at de er tykkere... En operasjon kan ikke gjøre det der.

Kan ikke helt se for meg at man får neseoperasjoner som ikke gjør noe annet enn å løfte neseborene heller, egentlig, så her virker det mer som at hu bare har gått fra å være 16 til å være i midten av 20årene.

... du har ikke hørt om restylane/juvaderm/etc? :klo:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er hun jo :)

Jeg bare synes det er litt artig at disse skuespillerne som er kjent for sitt røde hår egentlig ikke har det naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... du har ikke hørt om restylane/juvaderm/etc? :klo:

Jeg veit godt hva restylane er, og hvordan det ser ut. De fyller leppene, sånn at de blir dratt ut av munnen (der av duck face) og det ser ikke sånn der ut På det bildet der, har hu tykkere lepper. Ikke lepper som bare tyter ut av munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne bare droppa den sorte eyelineren, så hadde hun sett bedre ut, men å forstørre leppene og ta plastiske opersajoner er low-life, og hun ser bare falsk ut, før var hun naturlig vakker.

Jeg skal være enig i at det "after" bildet som ble lagt ut her var lite flatterende, men jeg kan tenke meg at hun nettopp har forstørret leppene der. De bildene som jeg la ut er nyere av megan enn dette etterbildet, og der har hun mye mindre lepper igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke operert leppene (gjør noen det i det hele tatt?), hun har sprøytet inn restylane, det er veldig enkelt å se at hun har restylane, det der en typisk restylane-lepper. En får ikke slike lepper av å "slenge" leppestift litt utenfor.

Det med nesa vet jeg ikke, den ser litt annerledes ut, ja, men samtidig: en forandrer seg veldig mye fra 16-20-årene, som du sier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke operert leppene (gjør noen det i det hele tatt?), hun har sprøytet inn restylane, det er veldig enkelt å se at hun har restylane, det der en typisk restylane-lepper. En får ikke slike lepper av å "slenge" leppestift litt utenfor.

Det er er absolutt ikke restylane-lepper. Restylane bare dytter dem ut. På det bilde der, har hu mer "leppeoverflate" og de tyter ikke ut i det hele tatt.

Dette er restylane-lepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit godt hva restylane er, og hvordan det ser ut. De fyller leppene, sånn at de blir dratt ut av munnen (der av duck face) og det ser ikke sånn der ut På det bildet der, har hu tykkere lepper. Ikke lepper som bare tyter ut av munnen.

Leppene hennes er ikke bare tykkere, men de er også lengre og det ser rart ut når hun smiler. Det er veldig enkelt å se at hun har ordna på utseendet sitt. Personlig synes jeg at det var en dårlig ordning. Hun var også penere med lite sminke og fregnene fremme. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Restylane-lepper tyter ikke bare ut av munnen, huden over overleppa svulmer litt opp, akkurat slik som på etter-bildet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er er absolutt ikke restylane-lepper. Restylane bare dytter dem ut. På det bilde der, har hu mer "leppeoverflate" og de tyter ikke ut i det hele tatt.

Dette er restylane-lepper.

Restylane-lepper blir forskjellige fra person til person, mengden restylane har også mye å si. Men huden over leppene svulmer alltid litt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kutt ut restylane-snakket da! :bond:

Her er favorittdamene til typen min for å få tråden tilbake på riktig spor. :P

http://www.notizie.i...y-updo-sexy.jpg

http://doormagazine....ianne-moore.jpg

http://i2.cdnds.net/...ann_woll_01.jpg

http://officialemmas...Apr_23_2009.jpg

http://images.contactmusic.com/newsimages/michelle_pfeiffer_1107699.jpg

Endret av Ann Christin
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der har jeg sprøyta inn store mengder restylane.

Kan si med 100% sikkerhet at Megan Fox har restylane-lepper.

Nok avsporing nå.

Endret av Ann Christin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restylane, før og etter.

http://www.abramsder.../restylane2.jpg

Når en endrer på seg eller går under kniven så ender ikke alle opp med samme resultat. Bare se på silikonpupper f.eks. Det er forøvrig mange som mener at Megan Fox har det også.

http://coxixo.com.br/wp-content/uploads/2010/10/megan-fox-silicone.jpg

Endret av Ann Christin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...