Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja hvem av brukerne er de du er mest venn med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Kreps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Embla S. Hehe, en slik tråd har vært oppe før, og da endte det med at folk skrev 20-30 navn fordi de var så redde for å glemme noen slik at disse skulle bli lei seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja hvem av brukerne er de du er mest venn med? Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 MANGE! men er litt ekstra svak for madammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er jo flere stykker da, men bippbipp er den jeg har hatt kontakt med fra jeg kom inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grublis Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Ferskingen - meg Har veldig sans for Vegas måte å utrykke seg på Hun er en klok dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Absolutt på topp troner såklart Glamourgirl, men jeg digger så mange andre også... (hei Greeeny, Bille, Alex, Løwen, Shira, osv osv!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #9 Del Skrevet 24. februar 2004 men jeg digger så mange andre også... (hei Greeeny' date=' Bille, Alex, Løwen, Shira, osv osv!!)[/quote'] Jepp, best det! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #10 Del Skrevet 24. februar 2004 Absolutt på topp troner såklart Glamourgirl' date=' men jeg digger så mange andre også... (hei Greeeny, Bille, Alex, Løwen, Shira, osv osv!!)[/quote'] Nå kjenner jeg ingen her inne da, men jeg har sansen for mange her inne For å nevne noen Glammy Suzy MariannE Poirot Hege Tusenfryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. februar 2004 #11 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg har veldig sansen for Poirot. add: klarer ikke å bare nevne ett navn jeg heller resten av lista ser slik ut: Eowyn, Diva, Ingeborg, Tex, Trøffel, Veslebråka, Fredagsbarn, Tjorven, Pip, Skusla og Jea (håper ikke jeg har glemt noen nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. februar 2004 #12 Del Skrevet 24. februar 2004 Er begeistret for mange her inne, men kanskje aller mest for lmari, Poirot, Arwen og VesleBråka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #13 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er vanskelig å trekke ut noen spesille, da. Jeg har jo gjengen som jeg setter pris på, Glammy, Suz, Bille, Løwen og lurven, selvfølgelig. Ellers må jeg nevne Saeria, Naken (seom begge deler min interesse for fantasy), Liv, 3llie, Sandmann, Trøffelhelten, Vega, Livets Datter, Poirot, chimp, Gamle Alex, Bippbipp, Barbie, Jamilia, Runa, og mange mange flere. Nesten litt redd for å ramse opp i redsel for å glemme noen! Liker dem like godt alle som en, men på forskjellige måter. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #14 Del Skrevet 24. februar 2004 Kremt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #15 Del Skrevet 24. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #16 Del Skrevet 24. februar 2004 Absolutt på topp troner såklart Glamourgirl' date=' men jeg digger så mange andre også... (hei Greeeny, Bille, Alex, Løwen, Shira, osv osv!!)[/quote'] Skulle ikke nevnt noen vettu... Glemte jo Jamila og Poirot og Veslebråka og helt sikkert mange flere også... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. februar 2004 #17 Del Skrevet 24. februar 2004 MANGE! men er litt ekstra svak for madammen.. Meg? Kan jo ikke vite, for jeg tror det er en annen som har nicket madammen. :oops: men jeg må jo si at jeg er svak for deg også mother :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #18 Del Skrevet 24. februar 2004 pokkern pokkern Greensky naturligvis :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. februar 2004 #19 Del Skrevet 24. februar 2004 :o Åh, fælt vanskelig! Gyldenløwe og Suzy har jo spesielle plasser i hjertet mitt da Men det er mange, mange... Greensky, LilleBille, Lurven, Sandman, Gamle Alex, Trøflus, Chimp, Etheral, SexySadie, Anna:), Embla S, Poirot, Vigfa, Arwen, Madam Felle, Jamila, 3llie ... se det tar ikke slutt Love you all Girlies 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 24. februar 2004 #20 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg liker :-)anna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå