Gå til innhold

en 8'er

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

ts her..

Tror du det? JEG tenker jeg er litt tidlig ute på den å føle noe til slutt fasen..

uff

Anonym poster: 1018417a6c3d9620ce5017bbb3c3a1ea

Kanskje det er klønete komlimenter eller kanskje det er noe han sier for å skape en følelsesmessig avstand til deg. Jeg hadde ikkebrukt tid på å tolke det i det hele tatt. Han mener mest sannsynelig bare det han sier og ingenting mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner.

Spørsmål tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM.

Lille-pus (mod)

Skrevet

Vel..

detta er en kar, som jeg har hatt som av og på pulevenn, hatt mistanker om at han har hatt litt følelser og det har vært litt gjengjeldt noenganger..

for en stund siden snakket vi om hvordan vi var i senga

han ga meg en 8'er .. er det bra?

ble litt fornærmet over at jeg fikk tall på hvordan jeg er i senga..

i tillegg sier han at jeg er 1 pri ..hva i alle dager er det?

booty'en min er 1 pri

så sender han me. g en del hjerter for tiden..

anyhow..

detta er ikke noe fjortis tråd så dere vet det.. hvordan skal jeg tolke en sånn kar som det ?

Anonym poster: c361baff5f29a08f9cac6c0d841a1329

Det er ikke meningen du skal tolke det. Det var bare akkurat det som datt ut av munnen hans der og da. Han liker deg, og trodde neppe du kom til å bruke tid på å analysere det han sa. Mine 50 cents.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden nok en gang ryddet for spekulasjoner.

Lille-pus (mod)

Skrevet

Vel..

detta er en kar, som jeg har hatt som av og på pulevenn, hatt mistanker om at han har hatt litt følelser og det har vært litt gjengjeldt noenganger..

for en stund siden snakket vi om hvordan vi var i senga

han ga meg en 8'er .. er det bra?

ble litt fornærmet over at jeg fikk tall på hvordan jeg er i senga..

i tillegg sier han at jeg er 1 pri ..hva i alle dager er det?

booty'en min er 1 pri

så sender han meg en del hjerter for tiden..

anyhow..

detta er ikke noe fjortis tråd så dere vet det.. hvordan skal jeg tolke en sånn kar som det ?

Anonym poster: c361baff5f29a08f9cac6c0d841a1329

Han liker visst tall. Men jeg skjønner ikke hvorfor du blir fornærmet over ett tall? Hadde det vært bedre om han hadde vurdert deg med ord?

Anonym poster: 345c47314b2c679c36f9177d8387d7ec

Skrevet

Det kalles jo booty call - så du er nok hans førsteprioritet når det kommer til et knull.

Jeg ville tolket 8/10 som --> du er ikke perfekt --> ikke bra nok, men mulig du er bedre på "kritikk" enn jeg :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tolket 8/10 som --> du er ikke perfekt --> ikke bra nok

Har alle dine kjærester/pulevenner vært perfekte i senga? Altså, ingenting noen av dem kunne gjort bedre?

Skrevet (endret)

Har alle dine kjærester/pulevenner vært perfekte i senga? Altså, ingenting noen av dem kunne gjort bedre?

Har jeg hatt sex med kjæresten min tenker jeg "det var deilig!". Ikke "njåå, det kunne jo vært bedre. Han får bare en 8 denne gangen"

Endret av melly666
  • Liker 1
Skrevet

Er det noen som har sagt at det er en 10'er skala fyren opererer med da?

Skrevet

Han hørtes ut som en merkelig kar. At kroppen din er første prioritet? Skjønner ikke helt hva han legger i det? Men menn er ofte dårlig på å ordlegge seg da. De kan faktisk stå å prate til meg uten at jeg forstår bæret av hva de mener med ordene som kommer ut. Men ja, jo..

Skrevet

Er bedre å være en 8-er enn en 10-er. Det er to pupper i 8, bare en i 10. 8 har også litt rundere pupper enn 0-en som ser litt mer avlang ut.

Anonym poster: 161e36718dee9d5cc312ce927617e15f

Skrevet

ts her

han gikk utifra 10 ja

joa, den videon må jeg nok se

Anonym poster: 1018417a6c3d9620ce5017bbb3c3a1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...