Gå til innhold

en 8'er

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel..

detta er en kar, som jeg har hatt som av og på pulevenn, hatt mistanker om at han har hatt litt følelser og det har vært litt gjengjeldt noenganger..

for en stund siden snakket vi om hvordan vi var i senga

han ga meg en 8'er .. er det bra?

ble litt fornærmet over at jeg fikk tall på hvordan jeg er i senga..

i tillegg sier han at jeg er 1 pri ..hva i alle dager er det?

booty'en min er 1 pri

så sender han meg en del hjerter for tiden..

anyhow..

detta er ikke noe fjortis tråd så dere vet det.. hvordan skal jeg tolke en sånn kar som det ?

Anonym poster: c361baff5f29a08f9cac6c0d841a1329

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han hørtes ut som en merkelig kar. At kroppen din er første prioritet? Skjønner ikke helt hva han legger i det? Men menn er ofte dårlig på å ordlegge seg da. De kan faktisk stå å prate til meg uten at jeg forstår bæret av hva de mener med ordene som kommer ut. Men ja, jo..

Endret av solch
  • Liker 2
Skrevet

Hvis det var 8/10 ville jeg tatt det positivt. 1.pri skjønte jeg ikke helt.

• Liker 1
Skrevet

Han hørtes ut som en merkelig kar. At kroppen din er første prioritet? Skjønner ikke helt hva han legger i det? Men menn er ofte dårlig på å ordlegge seg da. De kan faktisk stå å prate til meg uten at jeg forstår bæret av hva de mener med ordene som kommer ut. Men ja, jo..

Det er jeg enig i. I blant tenker jeg bare "hva er det du vil frem til?" og sitter der som et spørsmålstegn når han begynner å snakke om følelser og slike ting. Ikke får jeg noe ut av svarene, og stiller meg selv de samme spørsmålene som jeg stilte før samtalen.

Og, ja, TS: Fyren høres litt merkelig ut, litt sånn fjortis-tendenser, hvilken voksen mann sier noe slikt til en jente via sms "at din booty er første pri." og gir det terningkast når det gjelder teknikk i senga. Han høres ganske ung ut. Gammel er han?

Anonym poster: 187268f3678f5e815b7d7bcfd55b295b

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

du er første prioritet blant damene han puler?

kan det være det?

Skrevet

Booty..er ikke det rompe a? 1. pri oversettes som 1. priofitet.. F.eks: familien min er 1. pri i mitt tilfelle.. Skjønner?

Skrevet

Booty..er ikke det rompe a? 1. pri oversettes som 1. priofitet.. F.eks: familien min er 1. pri i mitt tilfelle.. Skjønner?

:fnise:

Skrevet

Tok jeg heeeelt feil?? Shake your boooooty liksom??

Skrevet

Tok jeg heeeelt feil?? Shake your boooooty liksom??

Nei nei, tenkte bare at fy for en sjarmerende fyr TS har funnet seg. Din rumpe er min første prioritet liksom :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja..den er jo litt kjip.. Men da har nok TS en bra rumpe ds;) men ikke helt rett å plassere den på prioritetslista kanskje..

Skrevet

Han sier egentlig at du ikke når helt opp til topps på rangeringen men at han ikke har noen andre som gjør det heller så da prioriterer han deg.

Pulevenner altså... alltid en som begynner å føle noe til slutt ;)

• Liker 2
Skrevet

Han sier egentlig at du ikke når helt opp til topps på rangeringen men at han ikke har noen andre som gjør det heller så da prioriterer han deg.

Enig.

At din booty er min først pri. insinuerer at du er en bootycall for fyren, ja. Han sier ikke at du er han første prioritet, men at din booty er det.

Skrevet

Ser nå at du skriver at dere er pulevenner, men jeg tror ikke han har fått følelser for deg, hadde han fått det, hadde han kanskje, muligens skrevet at du er han først prioritet, ikke at din booty er det.

Skrevet

Han mener du er første prioritering.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

detta er ikke noe fjortis tråd så dere vet det.. hvordan skal jeg tolke en sånn kar som det ?

Er du nå helt sikker på det?

• Liker 3
Skrevet

ts her..

Tror du det? JEG tenker jeg er litt tidlig ute på den å føle noe til slutt fasen..

uff

Anonym poster: 1018417a6c3d9620ce5017bbb3c3a1ea

Skrevet

Er du nå helt sikker på det?

ts her..

Temmelig sikker på det :)

Skrevet

Ts her igjen

Han er 29

Skrevet

Hva er det du ønsker å tolke da?

Han sier at du er første prioritet (har han flere?) og at han gir deg karakter 8/10, som forøvrig er en bra karakter. Er ikke sikkert det er så alvorlig ment da, selv om du tok det alvorlig.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...