Gå til innhold

Får ikke orgasme ved samleie!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja om noen år finner du vel kansje ut at det var ikke orgasme alikavel. Javel, men 100 % av kvinner får det ikke ved vanlig analt samleie.

Jeg er ikke mann, men kvinne.

Min mor er gynokolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja om noen år finner du vel kansje ut at det var ikke orgasme alikavel. Javel, men 100 % av kvinner får det ikke ved vanlig analt samleie.

Jeg er ikke mann, men kvinne.

Min mor er gynokolog.

100% minus en promille da.

Får så og si alltid orgasme ved vanlig samleie,

og det selv om min mor jobber i butikk :roll:

Trenger ikke å vite alt selv om man er gynekolog,

skjønner du gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

fAKE ER NOE KVINNER LÆRER SEG FORT. aNTAGELIG BEGYNTE DE MED DET FOR IKKE Å SKUFFE TYPEN.

sÅ KOMMER DET NOEN HER OG SIER AT DE ALLER FLESTE KVINNER FÅR IKKE ORGASME VED KUN P...I SEG.

dA BLIR NOEN KVINNER TATT I LØGN. EN LØGN DE HAR BÅRET KANSJE I MANGE ÅR. IKKE RART DE BLIR FORBANNET OVER Å HØRE DE ER LØGNERE.

OM IKKE 100 % SÅ ER DET IKKE LANGT UNNA, MAN SKJØNNER VEL HVA SVRET MENTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rabarbara

jeg er enig med hun som sa at du må bruke skjede-musklene flittig. Hvis du strammer og slapper av om en annen kan det hjelpe. Dersom jeg gjør dette til vanlig kjenner jeg at jeg blir litt opphisset. Ellers er jo hånddusjen og dildoen veldig gode venner og kanskje noe å prøve ut hvis man har problemer med få orgasme i det hele tatt. Huff, det må være frustrerende. Prøv med dusjen å variere temperaturen (ikke for mye da, au!) og vanntrykket for eks, les noe du synes er opphissende først. (men dette har dere sikkert forsøkt allerede)

Det merkelige med meg er at jeg kan oppleve å ha orgasme i søvne og at jeg våkner av at jeg kommer, men jeg har ikke opplevd den samme sterke og intense følelsen under penetrering. Mens jeg sover rører jeg ikke meg selv i det hele tatt. Dermed er jeg også sikker på at orgasme sitter mye i hodet, for å si det sånn. Jeg har blitt fortalt at jo oftere man bringer seg selv til orgasme dess lettere skal det være.. men dette er jeg ikke 100% sikker på.

Ettersom at jeg ikke har fått orgasme kun under penetrering kan jeg ikke gi noe direkte råd, men hjemme hos oss er det ofte jeg som rører meg selv.. Jeg tror nok at mitt problem i hovedsak er at jeg ikke slapper av nok og at jeg VIL så gjerne. uansett, lykke til og nyt prosessen uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...