Gå til innhold

Får ikke orgasme ved samleie!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en som sliter

Har prøvd det, men tror det kommer litt av at jeg stresser at det ikk funker, men til neste gang skal jeg prøve å ikke stresse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer litt på ordbruken. At man etter så og så mange år for en ordentlig orgasme. Jeg får hver eneste gang ordentlig orgasme jeg også, men det er ikke vaginal orgasme. En orgasme er jo en orgasme, den blir ikke mer virkelig eller ordentlig bare fordi man ikke bruker tunge, fingre, vibrator eller hva det måtte være.

Hvorfor higer så mange etter denne vaginale orgasmen? Hvorfor ikke være fornøyd når man klarer oppnå orgasme ved å stimulere klitoris? Er den ikke god nok? Jeg bare lurer. I mitt tilfelle har jeg inget ønske eller behov om vaginal orgasme, fordi jeg har mer enn nok med de orgasmene jeg får allerede. Om kroppen min er i stand til å få vaginal orgasme vil det vel komme av seg selv en vakker dag tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuske77

Min erfaring er at jo mer "fingerarbeide" Nuskemannen gjør før samleie, jo lettere kommer jeg under samleie også.... Jeg kommer uten langt "fingerarbeide" og, men da er det bare bølgen som strømmer over. Den intense og utslående "smellet i sikringsboksen" må det jobbes for å oppnå. Denne utslående og intense følelsesutbruddet kom heller ikke før jeg var helt trygg på Nuskemannen og ikke minst meg selv. Dette er et samspill mellom to personer, men kjennskapen til egen kropp og sekualitet er viktig. Gled deg over det du har i dag, utvikle det og du skal se du når nye høyder uten at du egentlig "må jobbe" for det..... Det er det som har skjedd med meg etter som jeg har utviklet meg og blitt trygg på "lakensamba'n"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det, men tror det kommer litt av at jeg stresser at det ikk funker, men til neste gang skal jeg prøve å ikke stresse!

Prøv å begynne alene, og når du kjenner at du er klar, be han om å komme inni deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som sliter

Den var bra!!! Skal prøve det, men igjen da er jeg litt redd for at han kanskje ikke tror han klarer å tilfredstille meg. Men kanskje la han ta på meg eller noe....! Må bare si t jeg er glad denne siden funker, lærer mye av hverandre som man ellers ikke mest sannsynlig ikke hadde lært!

Takk for hjelpen! Og takk til hun som la inn innlegget!

Sist vi hadde sex, stimulerte han klitoris, men det var helt i begynnelsen så jeg ville liksom ikke komme da, fordi klitoris blir så øm, og det ødelegger hvis vi skal holdepå ett par timer, men da ble han helt vill og syns det var kjempe gøy at han liksom klarte å få meg til å komme. Vil ikke at han skal føle seg dårlig for det er han absolutt ikke. Har dere noe tips om hvordan jeg kan ta det opp med han uten at det blir teit og dumt for at han skal forstå at jeg syns det er vannvittig digg selv om jeg ikke får orgasme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest m
Det er bare gutta som skryter over å ha gitt kvinnene DEN orgasmen.

Det er svært få kvinner som får orgasme uten stimuli av klitoris.

Kvinner trenger lengre tid enn mannen.

Hei :) Ehm, vet ikke helt hvordan jeg skal begynne her (fant siden under favoritene til kjæresten min for et øyeblikk siden) -men når det gjelder gutter (selv gutt) som skryter over å ha gitt kvinner DEN orgasmen etc.. Så .. vel det stemmer nok det, men: Selv er jeg 28 og har hatt samleie med 32 stk (men ikke på samme gang :) hmm.. ) og jeg tror med hånden på hjertet at "nesten" alle - si 25 da, faktisk har fått orgasme under "samleie". Jeg sier "" fordi jeg da ikke tenker på kun selve "samleiet" som i <inn med den, tut og kjør - kom og sovn> type ting. Jeg liker personlig å kose, ha laaange forspill, (og .. er det lov å si slike ord her inne? unskyld visst jeg tar i nå) sleike mus (beste jeg vet :))

Jeg mener bare det at noen av oss kansje liker å gjøre ting som ender med orgasme? Jeg vet mange gutter er veldig på den med å komme selv så raskt som mulig for siden å være fornøyd med det. Kansje er det guttas feil at jenter ikke alltid kommer?

Hva vet jeg? Bare en tanke. Sorry for å ha lest deres innerste tanker her :) (var litt spennende også da:)) Må gå før kjæresten oppdager meg (hehe)

Hei hei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest som sliter:

Sex kan så absolutt være bra selv om man ikke kommer, og dette er det viktig å få en del gutter til å forstå.

Spør han om det er greit om dere trener litt, fordi du merker at du er i nærheten av å komme når dere har sex, og du vil så gjerne videreutvikle det. Dette betyr at det må gå litt på dine premisser.

Det gjør ingenting om du kommer raskt, tross alt er dette en treningssak. Når du klarer det kan dere utsette det til senere i akten. Tror det er vikitg at det ikke blir stress. Slapp av i hodet og kom når du må. Kommer du ikke er det greit også. men altså: start med det du vet du kan: deg selv!

Her er det åpenhet og trygghet som gjelder!

Dette hjalp ihvertfall meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele mitt liv har jeg bare hatt en sexpartner over 4 år, det er han jeg er sammen med nå.

Jeg har hatt vaginalorgasme så jeg sprutet to ganger (uææ så heldig ?? eh??)

men da brukte jeg vibrator samtidig.

Jeg bruker alltid vibrator, med mindre vi tar en kjapp en bare...

Langt forspill, for det liker vi begge, noen ganger gir han meg en orgasme før vi knuller, andre ganger "sparer" jeg den..

Jeg driter i det der med vaginal- eller klitoral-orgasme!

Så lenge jeg har det godt og han har det godt, og vi begge får en orgasme (for det er faktisk litt nedtur å ikke få orgasmen...)

så er jeg superfornøyd!

Og jeg ser ikke noe problem i å bruke vibrator under akten...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 1 av mine exer, har kommet uten stimulering av klitoris! Det er det mest vanlige - tror jeg :wink:

Jeg kommer kun ved stimulering av penis jeg :ler:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

For min del spiller det liten rolle om jeg får orgasme på den eller den måten, for sex med min partner er så mye mer enn det. Orgasmen blir bare prikken over i en, men prikken behøver ikke være der for at det skal være deilig. :sjarmor:

Slapp av og nyt det og slutt å hige etter noe som veldig få kvinner opplever. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del spiller det liten rolle om jeg får orgasme på den eller den måten, for sex med min partner er så mye mer enn det. Orgasmen blir bare prikken over i en, men prikken behøver ikke være der for at det skal være deilig.  :sjarmor:  

Slapp av og nyt det og slutt å hige etter noe som veldig få kvinner opplever.  :wink:

:enig_animasjon: Veldig bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE SYT.!!  

jeg har aldri hatt orgasme hverken med en mann eller meg selv. :veldigsur:

Trening gjør mester.

Hånden, puten, fingeren, dusjen, vibratoren osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok en liten særing, for jeg kommer aldri av "fingring", uansett om det er jeg eller partneren som utfører det. Jeg må ha p... i meg, og får orgasme hver eneste gang. (Jeg føyer meg altså inn i rekken av løgnere. :roll: )

Om orgasmene mine er klitorale, vaginale, eller hva som helst, det aner jeg ikke. Men GODE!! Alfa og omega for å nå "målet" er bruk av bekkenmuskulaturen. Dersom jeg ligger helt stille, så får jeg ikke orgasme, jeg må bevege på hoftene, og knipe. Det er utrolig merkelig det der. Jeg har forsøkt og forsøkt å få det til når jeg ligger stille, men litt hoftebevegelser må til. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE SYT.!!  

jeg har aldri hatt orgasme hverken med en mann eller meg selv. :veldigsur:

Selv om du ikke får det til, trenger du ikke å ødelegge for hun som la inn innlegget. Det er ganske smålig. Prøv heller å kjøpe deg en vibrator, og la den gjøre jobben.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...