Gjest Klementin Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi bruker en kondom hver gang og sjekker alltid at den er hel og uten rifter og at den ikke har sprukket når vi er ferdig. men likevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på at jeg kan ha blitt gravid! det er et mareritt helt frem til neste mens! :veldigsur: jeg vet jo at det bare er at jeg er så nervøs og overdramatisk, for jeg kan jo ikke bli gravid da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Kan du ikke begynne på p- piller... Mye sikrere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Sier jeg og, begynn på p-pillen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis du bruker kondom, og den ikke sprekker er det like trygt som P-piller. Det er ikke bare, bare for alle å bruke pillen. Men, plager det deg så fælt, ville jeg gått til legen og fått informasjon om andre prevensjonsmidler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Du KAN bli gravid. Puler du, kan (skal) du bli gravid. Prevensjon ER IKKE 100% sikker. Men den er mange, mange prosent sikker. Tenk så mange som knuller uten at det blir barn av det. Men det er helt korrekt at det ikke er sikkert, men vil du ha sex, så må du bare venne deg til tanken om at det - i "verste fall" - KAN bli barn av det. Hvis ikke så er du ikke moden nok til å ha sex, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg er nok tilbøyelig til å være enig med Harvey... Har man regelsmessig sex må man også være foreberedt på at man KAN bli gravid. Hva med hormonspiral - den er ganske så trygg, kan du ikke prøve det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 25. februar 2004 #7 Del Skrevet 25. februar 2004 Finnes jo så mange prevansjons mulogheter nå,at du burde / bør finne en som passer deg, hvis du vil unngå å bli gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plings Skrevet 8. mars 2004 #8 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis f.eks. p-pillen brukes helt korrekt, så kan man ikke bli gravid, såvidt jeg vet. Grunnen til at man sier at det kun er 99% sikkert er at man aldri vil si noe 100% sikkert innenfor vitenskapen, og så har man også noe å gå på når folk ikke gjør det riktig (f.eks. diare eller oppkast så pillen går ut av kroppen igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå