Siam Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Er det noen fordeler med popcornmaskin? Kan man f.eks poppe uten smør? Blir det noe godt? Hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Er det noen fordeler med popcornmaskin? Oh my God! Fordeler med en popcornmaskin? Djiizz...... lage popcorn, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Trenger man det når man har microbølgeovn og micropop, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Oh my God! Fordeler med en popcornmaskin? Djiizz...... lage popcorn, kanskje? Hi hi! Skjønte det, da! Det var ikke helt det som var spørsmålet.... Kan man poppe popcorn i popcornmaskin uten å bruke smør? Blir det i så fall bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg fikk svar på mange spørsmål her. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...t=popcornmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi kjøpte faktisk popcornmaskin sist uke og har brukt den et par ganger. Ja du popper uten noen tilsetningsstoffer . Synes kanskje smaken ble litt "tørr" men som sagt har vi bare prøvd et par ganger. Kjøpte den på Feinschmecker på Strømmen storsenter for 249 kr. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg anbefaler ikke popcornmaskin. Saltet sitter ikke på når man ikke bruker smør,og det blir veldig smakløst. Kjøpte gjennom netthandelen for mange mnd siden men den er ikke brukt mange gangene. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 25. februar 2004 I den andre tråden (link over) var det et tips om å spraye popcornet med vann før man salter. Det løser kanskje problemet ditt, simsalabim? Jeg har fremdeles lyst på popcornmaskin, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 Det har jeg ikke fått med meg,men tusen takk for tipset. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 25. februar 2004 #10 Del Skrevet 25. februar 2004 Det funker veldig bra med litt smør i ei gryte på plata også..... Synes det høres akkurat like unødvendig ut som den fenomenale eggkokeren jeg fikk til jul av tante da jeg var ca. 14(!) år gammel...... Holder en knapp på gamlemåten, evt. microen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2004 #11 Del Skrevet 26. februar 2004 Synes det høres akkurat like unødvendig ut som den fenomenale eggkokeren jeg fikk til jul av tante da jeg var ca. 14(!) år gammel...... Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten frem til jeg var 21!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå