Jens Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Vår toastmaster har allerede fått mange henvendelser fra folk som vil holde taler. Min kjære mente vi kanskje skulle ha møte med toastmaster for å gå gjennom listen med talere, men jeg mener dette skal være en overraskelse. Hva vil dere?Vil dere vite om talerne på forhånd, eller la det bli en overraskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er egentlig det samme for meg, men jeg liker ikke så veldig godt overraskelser, så det beste hadde kanskje vært å vite det! Men det er ikke så farlig heller..Regner ikke med at det kommer så veldig mange andre taler enn de vi tror!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei, vi vil ikke vite om hvem som skal holde taler, og hvem som evnt. lager sanger. Toastmaster i samarbeid med foreldrene våre får sette opp kjøreprogram. Det som er sikkert og visst er at både sambo og jeg ønsker å holde talene våre FØR hovedretten serveres. Så fort talen er holdt, kan jeg nyte resten. Kommer nok til å være en smule nervøs ja... Men over til trå'n igjen; Er jo litt spennende å se hvem som holder taler. Jeg elsker forresten overraskelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg vil vite om mest mulig, så langt det lar seg gjøre. Liker ikke overraskelser.... Min manns søster har allerede laget sang, og jeg har fått høre den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg vet jo sånn nogenlunde hvem som kommer til å tale og ikke..Men jeg ELSKER overraskelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei, ikke nødvendigvis. Vi legger opp en slagplan med toastmaster på de viktigste talene (de vanlige), også tar han styringa på hvem som kommer når etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei, vi vil ikke vite om noen. Så det med å plassere taler blir toastmasters arbeid. Gleder meg! I utgangspunktet er ikke familiene våre særlig taletrengte, men jeg har en følelse av at både den ene og den andre av tanter og onkler kommer til å prøve seg... *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Isiselin skrev: Nei, vi vil ikke vite om noen. Så det med å plassere taler blir toastmasters arbeid. Gleder meg! I utgangspunktet er ikke familiene våre særlig taletrengte, men jeg har en følelse av at både den ene og den andre av tanter og onkler kommer til å prøve seg... *spent* :enig_animasjon: I tillegg planlegger jeg en tale, som ikke brudgommen skal vite noe om, så det blir en hemmelighet mellom meg og vår toastmaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 24. februar 2004 #9 Del Skrevet 24. februar 2004 Overraskelse..tja, har ikke tenkt til å ha noe møte med toastmasteren for å se å talelista, det er sikkert. Slik jeg kjenner familiene våre vil de fleste talerene komme til toastmasteren på selve bryllupsdagen, evt på grillfesten dagen før. Tror jeg vet hvem som kommer til å underholde med tale/sang eller annet innslag, men håper å få noen overraskelser også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. februar 2004 #10 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi skal ha møte med toastmaster ang dette,taler..Og vi vil vite alle som skal holde taler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. februar 2004 #11 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi overlot alt av taler til toastmaster. En ting mindre å "bekymre" seg for før Dagen 8) Ble positivt overrasket over at både moren min og lillebror holdt tale, det var koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 29. februar 2004 #12 Del Skrevet 29. februar 2004 Me er skikkelig strikse, me skal vite kven som holder taler, fordeler de i forhold til om talen kommer under middagen eller til kaffen/festen. Alle taler har en maksgrense på 5 min. Kjedelig med mange lange taler, me er litt for rastløse til det. Og me er avhengige av å være ferdige med middagen til kaffegjestene kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 29. februar 2004 #13 Del Skrevet 29. februar 2004 nei, vil ikke vite hvem som vil holde tale eller har skrevet sang. Er jo gøy med litt overraskelser på selve dagen! :-) Så det får toastmasteren ta seg av.. regner med vi kommer til å skrive det i innbydelsene, at de som ønsker å bidra med noge, tale, sang o.l kan ta kontakt med toastmasteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 29. februar 2004 #14 Del Skrevet 29. februar 2004 Det er noe jeg synes toastmaster skal ta seg av, regner med det bare er de obligatoriske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 1. mars 2004 #15 Del Skrevet 1. mars 2004 Vi vil ikke vite hvem som skal holde taler eller hvem som skriver sang til oss. Toastmaster setter opp program og ei venninne av meg tar i mot evt. sanger og ordner med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. mars 2004 #16 Del Skrevet 1. mars 2004 Vi visste om alle taler og sanger på forhånd, men det synes jeg var veldig greit. Det var vi som satte opp hele planen over gjennomføringen av middagen og da var det greit å vite hvem som skulle ha taler og hvem som skulle ha sanger. Men det ble jo overraskelser allikevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå