Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Skal dere stoppe rett innenfor hoveddøren til kirken og ta folk i hånda? På hvilken side innenfor døren skal dere stå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja. Stopper rett innenfor el. utenfor. Kommer ann på været. Skal stoppe opp på høyre side. (Måtte legge til at "høyre" vil si venstre dersom du står utenfor kirken..... Min høyre når vi går ut av kirken ja.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis været er fint, kommer vi sikkert til å gå helt ut! Men uansett vil jeg stå på høyre side(det som blir høyre når jeg går ut)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Stopper nok opp uttenfor, men har ikke tenkt på det ennå. Er vell høyre side som er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Hmmm... Og jeg som har tenkt venstre, siden det var den siden vi stoppet på da jeg var forlover.... Men det er altså "feil" det da...? Spiller liten rolle for meg, egentlig, vil bare visualisere mest mulig på forhånd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg kunne tenkt meg å gå ut..Men min søster gjorde det, og hun syns det var SÅÅ stusselig å komme ut kirkedøra, for der var det TOMT..hehe..Ingen jubelbrus gitt.. Jeg er kjempeusikker på dette..Kanskje høre med presten hva som er vanlig og ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal ihvertfall ikke gå helt ut av kirken før vi har tatt alle i hånda og alle står utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg trodde også man skulle stoppe på venstre side :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #9 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis vi skal stå på høyre side vil vi nesten bli stående med ryggen til de som kommer ut fra kirkerommet..... Tex :klø: også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. februar 2004 #10 Del Skrevet 24. februar 2004 tror ikke det er noe rett og galt på dette jeg. Vil stå på min venstre side på vei ut jeg. Føles feil allerede å stå på høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. februar 2004 #11 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi stopper på kirketrappen og jeg regner med det blirhøyre side. Er det noe rett og galt på dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 24. februar 2004 #12 Del Skrevet 24. februar 2004 Det kommer vel på hvordan kirka er. Dersom man går ut rett fram blir det vel opp til hver enkelt, men dersom man må svinge 90 grader til høyre eller venstre sier det seg selv hvordan man må stå for å få kontakt med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junibrud05 Skrevet 24. februar 2004 #13 Del Skrevet 24. februar 2004 De bryllup jeg har vært i har brudeparet stått på venstre side.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. februar 2004 #14 Del Skrevet 24. februar 2004 *... rope på lampeskjerm... lampeskjerm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 24. februar 2004 #15 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har bare opplevd at de står på høyre side, men dette er sikkert litt forskjellig fra kirke til kirke. Spør presten hva som er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lampeskjerm Skrevet 24. februar 2004 #16 Del Skrevet 24. februar 2004 *... rope på lampeskjerm... lampeskjerm!!! Hei Mother.. Jeg er her jeg vet du:) Det som er vanlig her, og slik vi gjorde selv er at brudeparet står på venstre side (sett utenfra). Det blir jo da på høyre side i forhold til hvordan de går ut. Det varierer hvor de står. De fleste liker best å stå rett utenfor døra og hilse på folket. I regnvær kan det være litt surt og kaldt. Da er det noen som står i våpenhuset. Hyllesten ute kommer stort sett etter at gjestene har kommet ut. Det er sjeldent at brudeparet blir møtt av en skare ute. Da er det evt noen riskastere eller lignende. Skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. februar 2004 #17 Del Skrevet 24. februar 2004 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 25. februar 2004 #18 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi stod rett innenfor utgangen til kirken på høyre side sett innenfra, venstre sett utenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 25. februar 2004 #19 Del Skrevet 25. februar 2004 Tråden er ryddet. Marianne -Mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. februar 2004 #20 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi kommer til å stoppe like utenfor kirken om det er pent vær, på venstre side sett utenfra. Om, det regner står vi like innenfor døren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå