Gå til innhold

Legg ut bilde av en mann du synes er deilig!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh! Han var ikke med i den quoten du la ut av meg. Joda, han er nydelig til vanlig selv om bildet ikke rettferdiggjør han. Han heter forresten Benedict Cumberbatch. :)

Ser ut som det har vært en liten øyelokkløftning der, ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeffery Dean Morgan!

Aspera kom meg i forveien, så jeg låner bildet hennes.

Helt siden han spilte Denny i Grey's anatomy har jeg hatt en ting for han her, altså! Alle disse sixpack-guttene er jo kjekke og alt det der, men Jeffery... :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det har vært en liten øyelokkløftning der, ja.

Aner jeg et snev av misunnelse i luften? ;) Hehe. Og han har ikke tatt noen øyelokkløftning, men er kjent for øynene sine fordi de er så spesielle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeffery Dean Morgan!

Aspera kom meg i forveien, så jeg låner bildet hennes.

Helt siden han spilte Denny i Grey's anatomy har jeg hatt en ting for han her, altså! Alle disse sixpack-guttene er jo kjekke og alt det der, men Jeffery... :rodmer:

å jaaaa denny fra greys anatomy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel siden kvinnene poster bilder på tråden om kvinner så poster jeg et bilde her på tråden om menn

Om fikk velge utseende på meg selv så hadde det blitt Errol Flynn, så får dere heller mobbe meg for mancrushen om dere vil

Tiltredes, Arvid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner jeg et snev av misunnelse i luften? ;) Hehe. Og han har ikke tatt noen øyelokkløftning, men er kjent for øynene sine fordi de er så spesielle.

Jeg er ikke jente, så jeg har ikke noen sånne ønsker om å være andre enn meg selv. Man ser veldig godt forskjell på øynene hans, i de to bildene. På det øverste, er øynene hans løfta i sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææææææææssssj!

:(

Den mannen var altfor søt, og hadde altfor store muskler. Ellers var mannen helt ok. Minner litt om en eks av meg, og han var selvgod og trodde han var den kjekkeste, ikke de beste kvalitetene du kan finne i en gutt, nei. Tenker på ham når jeg ser bildet, derfor ble den stakkars mannen på bildet nesten litt latterlig.

Anonym poster: ddc43b28f571ede426c82212ade85d33

Men jeg liker han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en god grunn til å se Grey's anatomy.

Den nederste: Han kunne jeg hatt som venn (venn med fordeler ;))

Den midterste: Han kunne jeg vært i et forhold med.

Den øverste: Han kunne jeg gifta meg med.

Anonym poster: ddc43b28f571ede426c82212ade85d33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...