Gå til innhold

Legg ut bilde av en mann du synes er deilig!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Benedict Cumberbatch, ser også sånn her ut, stakars mann, han kan da vel ikke noe for at han

har litt høytsittende øyebryn..

http://collider.com/wp-content/uploads/benedict-cumberbatch-twelve-years-a-slave.jpg

Real storsjarmør! Han har pene øyne, pen nese, og pen munn. Intet galt med han! :danse:

Sikkert litt tørr på leppene så de har sprukket opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Annonse

Fortell hva du ser...

Vel. De fleste er kjendiser, bildene folk legger ut er retusjerte "modell" bilder, og de fleste har en relativt trent kropp som ikke akkurat er vanlig i for "normale" folk.

Kan være vanskelig for vanlige gutter å leve opp til disse 'drømmeprinsene'.

Men det må jo noteres at en tråd der menn legger ut bilder av sin drømmedame, så er det nok relativt likt bortsett fra at du bytter ut muskler med pupper og lår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Vel. De fleste er kjendiser, bildene folk legger ut er retusjerte "modell" bilder, og de fleste har en relativt trent kropp som ikke akkurat er vanlig i for "normale" folk.

Kan være vanskelig for vanlige gutter å leve opp til disse 'drømmeprinsene'.

Men det må jo noteres at en tråd der menn legger ut bilder av sin drømmedame, så er det nok relativt likt bortsett fra at du bytter ut muskler med pupper og lår..

OK, føler kanskje jeg kan svare på dette. First of all; Vi må jo legge ut bilde av kjendiser! Hvem andre skal vi legge ut bilde av? Naboen? Mannen i kassa på butikken? Det går jo ikke. Vet ikke om det er lov en gang. Og second, det er ikke vår feil at bildene er retusjert og fiksa på. For ikke å snakke om at de fleste kjendisene har bra kropp. Nå har jeg lagt ut 2-3 menn med mer normal kropp, men uansett. Det er ikke rart at vi drømmer om en mann med fin kropp - du drømmer vel om en kvinne med bra kropp? Ikke fortell meg at du drømmer om en kvinne med cellulitter, kanskje litt større mage, noen strekkmerker og rynker. Det kan godt hende at du kan falle for en slik kvinne, mest sannsynlig kan du det, men her snakker vi om å _drømme_. Og de fleste drømmer vel om ting som er tilnærmet perfekt. Det er derfor det kalles drømmer og drømmemann og drømmekvinne.

Bare fordi vi poster bilder av flotte menn med gode kropper, betyr ikke det at vi ikke liker den vanlige mannen i gata også. Jeg tror de fleste av oss kvinnene her inne er såpass realistiske. Vi vet at den vanlige mannen ikke har denne perfekte kroppen, de perfekte tennene, det perfekte håret og pengene som disse kjendisene har. Disse kjendisene har jo alle midler og hjelp i verden til å være sånn og se sånn ut. Noe vi "vanlige" mennesker ikke har. Og det vet jo vi kvinner.. Vi forventer jo heller ikke at menn skal være sånn. Eller, noen kvinner gjør kanskje det, men de fleste av oss ender opp med å bli stormforelska i en helt vanlig mann. - Men vi kan ikke legge ut bilde av denne mannen på et offentlig forum, det tror jeg ikke hadde blitt tatt så godt imot. ;)

Og ja, du sier det egentlig selv. Dere menn har en tråd for å legge ut bilder av drømmekvinnen. Det er samme greia bare med forskjellige kroppsdeler.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fairydust

Jeg kan forøvrig legge til at kjæresten min er perfekt for meg, og han gir meg mer enn hva noen av disse mannfolka her inne ville gjort. Men jeg tillater meg selv å poste bilder av andre flotte menn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forøvrig legge til at kjæresten min er perfekt for meg, og han gir meg mer enn hva noen av disse mannfolka her inne ville gjort. Men jeg tillater meg selv å poste bilder av andre flotte menn for det.

Skjønner jo det. Personlig syntes jeg kjæresten min er drømmedama, så da er jo det greit! Det virker ikke helt som hun tror meg når jeg sier at jeg foretrekker henne over flere kjendis damer som liksom er så fantastiske. Oh well.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Skjønner jo det. Personlig syntes jeg kjæresten min er drømmedama, så da er jo det greit! Det virker ikke helt som hun tror meg når jeg sier at jeg foretrekker henne over flere kjendis damer som liksom er så fantastiske. Oh well.

Hehe. :) Bare fortsett å fortell henne det likevel, jenter elsker å høre sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BettyBoop

Jeg forstår ikke hva du mener med høytsittende øyebryn. Men det ser ut som han bruker lip-liner?

å jeg syns den streken over leppa så ut som utslett..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...