Gå til innhold

Legg ut bilde av en mann du synes er deilig!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jojo, det var mer stilen jeg tenkte på. Det Jack and Jones kaller "streetwear", eller noe sånt (ler så jeg rister). Han hadde trengt en klipp og barbering. Kanskje avlusing også. Jon Hamm i Mad Men derimot. Sånn bør menn se ut!

Just for you Flanør. Han ble liksom ikke helt den samme.

http://2.bp.blogspot.com/_qVPeaS4GU04/RlWmV-mz6rI/AAAAAAAAAYw/Icy6uHWQ4hQ/s320/Josh2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe sier meg at Jon Hamm burde hatt kostyme-ansvarlig på Mad Men-settet ved sin side 24/7.

Nja. Nå har ikke jeg sett så mange intervjuer med Jon Hamm, men i de jeg har sett virket han søt og nerdete. Søt og nerdete med stilen til Don Draper blir litt... feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja. Nå har ikke jeg sett så mange intervjuer med Jon Hamm, men i de jeg har sett virket han søt og nerdete. Søt og nerdete med stilen til Don Draper blir litt... feil.

Mulig. Poenget mitt er mest generelt. Se på et bilde av hvordan menn gikk kledd på tidlig sekstitall og sammenlign det med hvordan de går kledd nå. Litt av et forfall. Menn nå til dags ser ut som om de nettopp har stått opp, eller som boms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Hamm er super-deilig. Spesielt som Don Draper.

Her er et ganske drøyt bilde av ham nylig.

se nøye på det... :skratte:

Dårlig bukse å gå commando i...

Anonym poster: e4aee3c5464bb0db9140e9a8d92c59c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Christensen er jo en elendig skuepiller og må ha store deler av skylda (sammen med Lucas) For at de to siste star wars filmene var så fuckings møkka dritt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW han hadde sykt bra kropp til å være så gammel

Afrikanere, vøtt. De holder seg gjerne bra.

Han var vel rundt 60 på det bildet, om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Christensen er jo en elendig skuepiller og må ha store deler av skylda (sammen med Lucas) For at de to siste star wars filmene var så fuckings møkka dritt.

Den der må jeg seconde. Han er en skuffende skuespiller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til han som nekter å tro en kvinne som sier hun ikke bryr seg om fyren er trent:

Det er, for min del, ikke musklene det går på, men utstrålinga vedkommende har. Veltrente menn har en tendens til å være mer selvsikre, og DET tiltrekker.

Eksen min var forøvrig det man fint kan kalle overvektig, uten at jeg tente mindre på ham av den grunn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns han var råbra i Life as a house. Men ok, enig i at det ble vel mye surleppe og mystisk blikk i Star Wars.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Dreamdrops; Russell er så heit. Og det samme med Elvis, men tror ikke han er nevnt før i tråden. Yummy!

Endret av Aphrodite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...