Gå til innhold

Legg ut bilde av en mann du synes er deilig!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha sett igjennom litt av denne tråden (NSFW) kommer jeg aldri mer til å tro på jenter som sier at de ikke tenner på en trent kropp. Ikke det at det er noe gale i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeiii, han heter jo Dominic Purcell :-) U no like? :(

Var bare bekymra om den vifta satte igang. Du vet, med de ørene hans. Han ville kjapt stige til værs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett igjennom litt av denne tråden (NSFW) kommer jeg aldri mer til å tro på jenter som sier at de ikke tenner på en trent kropp. Ikke det at det er noe gale i det ;)

Synes tråden mye bedre illustrerer at noen jenter tenner på ditten, og andre på datten. Vi er mange som ikke har lagt ut bilder med fokus på kropp, så skjønner ikke helt resonneringen din ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cathrine. Bra smak, hva han siste der angår. Han første ser ut som en reklame for Jack and Jones.

Det er han som spiller Sawyer i Lost, og han ER faktisk modell :fnise:

Han er forøvrig nammenam, og han og Hurley (ikke nammenam, men veldig kul) var eneste grunnen til at jeg gadd å se alle episodene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han som spiller Sawyer i Lost, og han ER faktisk modell :fnise:

Han er forøvrig nammenam, og han og Hurley (ikke nammenam, men veldig kul) var eneste grunnen til at jeg gadd å se alle episodene :P

Jojo, det var mer stilen jeg tenkte på. Det Jack and Jones kaller "streetwear", eller noe sånt (ler så jeg rister). Han hadde trengt en klipp og barbering. Kanskje avlusing også. Jon Hamm i Mad Men derimot. Sånn bør menn se ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jojo, det var mer stilen jeg tenkte på. Det Jack and Jones kaller "streetwear", eller noe sånt (ler så jeg rister). Han hadde trengt en klipp og barbering. Kanskje avlusing også. Jon Hamm i Mad Men derimot. Sånn bør menn se ut!

Nja, jeg kan godt ta begge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...