Gå til innhold

Gardeballet kjoler o.O


typiskmarte

Anbefalte innlegg

Jeg var på gardeball nå i slutten av august, og det var kjempegøy :) Man MÅ ha fotsid kjole. Her er det gallaregler som gjelder. Dukker du opp i en kjole med syk utringning uten hansker blir du sett rart på. Ha på en fin kjole du føler deg komfortabel i, i en farge som kler deg. Ha også med en festkjole til nach'et etterpå (hos oss startet ikke dette før ballet var slutt: halv 2).

KOS DEG

Ja, ta med en annen kjole til etterpå - det tipset ga ingen meg, så jeg endte opp med byen i gallakjole.. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh som jeg angrer for at jeg ikke dro for noen år siden :( Kjæresten min var der, og jeg var for beskjeden til å stille opp :(

Anonym poster: a640a5874ae7f6c129289aec256a2a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt sjal?

Hvorfor liker du ikke kjolen? Det er ikke noe gøy på ball hvis man er misfornøyd med antrekket..

Anonym poster: e435821896ec25c077b122cebc33ca9e

Jeg ser ut som en liten prinsesse og det er ike helt meg, er en liten guttejente :P

Prøvd kjolen igjen i går, men hvit sjal og veske og satt opp håret, var litt mer fornøyd da :) skal nok bli bra, de som har sett meg i kjolen sier at jeg ser bra ut..

Søsteren min skal også være med på ballet og hu er heller ikke fornøyd med sin kjole.. men hu er kjempe VAKKER i den. og det samme sier hu om meg så, er vel bare noe vi inbiller oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha på deg høyhælte sko, TS? :) (Altså mer enn 5-6 cm hæl, da) Tenker litt på dansinga og at ballet varer såpass lenge, og er litt usikker på om jeg skal gidde å traske rundt i 15 cm hæler en hel kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha måtte måle dem :P mine er 8cm :) og jeg er ikek vandt til å gå i høyhælte sko så det blir et nightmare :P men kjolen var litt for lang så kan ikke bruke 5 :/ tråkka bare på kjolen når jeg gikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha måtte måle dem :P mine er 8cm :) og jeg er ikek vandt til å gå i høyhælte sko så det blir et nightmare :P men kjolen var litt for lang så kan ikke bruke 5 :/ tråkka bare på kjolen når jeg gikk :P

Hehe, skjønner! Tror jeg går for litt lavere jeg også, type 10 cm ellernoe, så det er mulig å fortsatt bevege seg grasiøst etter et par timer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, jeg kommer til å ha vondt i beina etter 1 time :/ men men nå gleder jeg meg som en liten unge :) farger øyebryna nå :P

hvem skal du dra med ? må bare spørre ettersom typen og fyren din er i samme kompani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dra med kjæresten min! Han er visst visekorporal og avløsningsfører eller noe i den dur (har ærlig talt ikke satt meg så hardt inn i det, hehe) så mulig typen din vet hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig! Ser kjæresten så sjeldent, og å få møte ham, dra til Oslo oog få være med på et sånt arrangement er veldig kjekt! Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg masse selv ! ser han ikke så ofte selv, eller det føles iværtfall ikke sånn ut. jeg bor ikke så langt ifra oslo da.. Ja 1 dag igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...