Gå til innhold

Tatovering med skrivefeil - si ifra?


Lista

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Update:

personen som har tatt tatovering kommenterte endelig, og kunne fortelle at hun og tatovøren ble usikre da hun skulle ta den. Sitatet hun hadde med hadde brukte youre, og han stilte spørsmålstegn ved det, så de søkte det opp og endra til you're ( :murvegg: ). Jeg skrev så at problemet er ikke youre og you're. Jeg skrev hva ordene egentlig betydde, og at det derfor blir helt feil med you're. Personen skrev så "pytt, man skjønner jo greia uansett".

Herregud, tenk å ta så lett på en tatovering som skal være på kroppen resten av livet :omg::hoho:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

personen som har tatt tatovering kommenterte endelig, og kunne fortelle at hun og tatovøren ble usikre da hun skulle ta den. Sitatet hun hadde med hadde brukte youre, og han stilte spørsmålstegn ved det, så de søkte det opp og endra til you're ( :murvegg: ). Jeg skrev så at problemet er ikke youre og you're. Jeg skrev hva ordene egentlig betydde, og at det derfor blir helt feil med you're. Personen skrev så "pytt, man skjønner jo greia uansett".

Herregud, tenk å ta så lett på en tatovering som skal være på kroppen resten av livet :omg::hoho:

Haha.. Denne personen er tydeligvis ikke den skarpeste kniven i skuffen! :P Hvis man er usikker på hvordan ting skal skrives bør man absolutt ikke tatovere det!!!

Jeg var kjempe nervøs når jeg skulle ha et sitat som tatovering, tiltross for at jeg var 100% sikker på skrivemåten! Det verste av alt er at det blei en liten feil! Ingen skrivefeil heldigvis, men irriterer meg grønn over det uansett! På min tatovering snek det seg nemlig til et ekstra mellomrom på stensilen som ble brukt. Det blei et mellomrom både før og etter et komma. Hehe :)

Anonym poster: d3daa3d07103c3da6c241fdfe67095c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

personen som har tatt tatovering kommenterte endelig, og kunne fortelle at hun og tatovøren ble usikre da hun skulle ta den. Sitatet hun hadde med hadde brukte youre, og han stilte spørsmålstegn ved det, så de søkte det opp og endra til you're ( :murvegg: ). Jeg skrev så at problemet er ikke youre og you're. Jeg skrev hva ordene egentlig betydde, og at det derfor blir helt feil med you're. Personen skrev så "pytt, man skjønner jo greia uansett".

Herregud, tenk å ta så lett på en tatovering som skal være på kroppen resten av livet :omg::hoho:

Ehm nei? :fnise: Jeg fatter ikke at hun tar så lett på det?? Da jeg tok min tatovering sjekket jeg minst 10 ganger at den var riktig vei osv. før jeg lot han begynne, og jeg har ikke et sitat en gang men et symbol :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit! Når jeg tok text i nakken sjekket jeg 9284092384092358 ganger at det var riktig skrevet før jeg lot tatovøren begynne. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O hoi, dette minner meg om den gangen jeg tok min tatovering og tatovøren glemte å ta med et ord i stensilen! Det var nesten så det gikk skeis, men heldigvis hadde jeg en venninne som oppdaget det. Og det er jeg utrolig glad for, det hadde vært trist å måtte gå rundt resten av livet med en tatovering, som dekker øverste del av ryggen, hvor setningen ikke ville ha gitt noen mening. Toppen av det hele er at tatoveringen betyr noe sånn som "nei, jeg angrer ingenting", så det hadde vært skjebnens ironi om feilen ikke hadde blitt oppdaget...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Når jeg tok text i nakken sjekket jeg 9284092384092358 ganger at det var riktig skrevet før jeg lot tatovøren begynne. :haar:

Når du tok text i nakken? :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

personen som har tatt tatovering kommenterte endelig, og kunne fortelle at hun og tatovøren ble usikre da hun skulle ta den. Sitatet hun hadde med hadde brukte youre, og han stilte spørsmålstegn ved det, så de søkte det opp og endra til you're ( :murvegg: ). Jeg skrev så at problemet er ikke youre og you're. Jeg skrev hva ordene egentlig betydde, og at det derfor blir helt feil med you're. Personen skrev så "pytt, man skjønner jo greia uansett".

Herregud, tenk å ta så lett på en tatovering som skal være på kroppen resten av livet :omg::hoho:

Hun har vel mest sannsynlig panikk da, men vil ikke vise det for alle på face. Jeg hadde eksplodert.

Anonym poster: 049c444b79a7ce5d350fc463d4097058

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har kanskje blitt sagt og er kanskje feil...meeen er ikke you're forkortelse for "you are"? Eller er jeg helt i ørska....:P

Det er vanlig å lese hele tråden før man svarer, så unngår du å fremstå som en komplett idiot.

Anonym poster: 51560665fa5bc5a58d5bca909047eb69

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor utvikler så og si hver eneste tatoveringstråd her inne seg til en "tatoveringer - harry eller kult?"-debatt?

Anyway, kjipt å ha en tatovering med skrivefeil, særlig når det er noe som burde være lett å unngå.. jeg er nazi på skrivefeil, og når det gjelder noe som skal være på kroppen resten av livet, er jeg supernazi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kanskje blitt sagt og er kanskje feil...meeen er ikke you're forkortelse for "you are"? Eller er jeg helt i ørska....:P

Jo, men nå var det Your som var rett ord.

Hun har køla på seg meningen Du er når det skulle stå Ditt. Det er vel den lille forskjellen i et nøtteskall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å lese hele tråden før man svarer, så unngår du å fremstå som en komplett idiot.

Anonym poster: 51560665fa5bc5a58d5bca909047eb69

...og det går an og svare ordentlig eller lavære så man ikke fremstår som en drittsekk.

Beklager at jeg ikke fant der TS sa hele teksten på tatoveringen. Men ja, jeg forsto det nå takk

Endret av agnesb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å lese hele tråden før man svarer, så unngår du å fremstå som en komplett idiot.

Anonym poster: 51560665fa5bc5a58d5bca909047eb69

Hvem er du som synes det er en ok måte å svare på?

Jeg elsker sarkasme, men ikke dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...