Gå til innhold

Tatovering med skrivefeil - si ifra?


Lista

Anbefalte innlegg

"Hei, så fin tatovering! :) Men skrives det ikke *sånn*, egentlig? :O"

Anonym poster: cb1972b3c3393f1f4539b2f8286636bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvis jeg skal si det; hvordan skal jeg formulere meg? Trenger tips! Vil helst ikke drite ut personen i en kommetar under bildet, heller.

Hva med å ta det på melding? Så slipper du å drite ut personen i en kommentar under bildet :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man synes tatoveringen er helt grell da? Skal man fremdeles si den er fin? Du trenger ikke late som du er usikker på stavemåten, det er ingen vits i å gjøre seg dummere enn man er. Synes forslaget til Isd om å sende en melding var bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si hva det står (bare oversett det til norsk)? For oss som dør av nysgjerrighet. Hihi.

Anonym poster: 4d9b86b7b08eceaa91766181fa36bcd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som lurer så er setningen: if you get a chance, take it. If it changes YOUR (det står you're på tatoveringa) life, let it.

Nå har noen heldigvis kommentert! Så da kommenterte jeg også :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer så er setningen: if you get a chance, take it. If it changes YOUR (det står you're på tatoveringa) life, let it.

Nå har noen heldigvis kommentert! Så da kommenterte jeg også :P

Jeg lurer ille på hva andre har kommentert...

Anonym poster: d60a7e01efb4fb387c6c9ae98e36530f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Det hadde nesten vært bedre om det var en annen setning og det stod YOUR og det skulle vært YOU'RE, for da hadde hun hadde sjansen til å enkelt ordne det. Men vanskelig å endre you're til your gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at folk klarer å feilstave tatoveringene sine. Først klarer den som skal ta tatoveringen å feilstave noen enkle setninger som det er så pinlig enkelt å dobebltsjekke at er stavet riktig - og så i tillegg til dette ser ikke tatovøren feilen heller. Ikke at tatovøren skal ta skylda, det er tross alt den som blir tatovert sitt ansvar å gi tatovøren riktig motiv.

Skulle jeg tatovert tekst på meg hadde jeg forsikret meg om at alt var korrekt stavet ørten ganger først. Bedre å være på den sikre siden, som blant annet denne jenta nå har smertelig erfart (regner jeg med) :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen skrev at han ville klagd inn "you're" (sammentrekning av you are) til tatovøren. Jeg supplerte med å si at det som egentlig skal stå er jo "your", og at your og you're betyr vidt forskjellige ting. En tredje har nå kommentert at hun også ville ha klagd på skrivemåten (skrivemåten faktisk! Det er jo en grov skriveFEIL).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde nesten vært bedre om det var en annen setning og det stod YOUR og det skulle vært YOU'RE, for da hadde hun hadde sjansen til å enkelt ordne det. Men vanskelig å endre you're til your gitt.

tja,kan jo pynte med små hjerter rundt..Når skaden allerede har skjedd liksom :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjipern! Hadde det vært 1 april hadde jeg gjettet på at det var en aprilsnarr. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må ha tattisser på andre språk, og særlig når de ikke mestrer de aktuelle språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Da jeg påpekte skrivefeilen til personen jeg gjorde det til så fikk jeg vite at "folk må jo få lov til å skrive ting som de vil"

jeg bare :hoho:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg påpekte skrivefeilen til personen jeg gjorde det til så fikk jeg vite at "folk må jo få lov til å skrive ting som de vil"

jeg bare :hoho:

Wow har fotballfrue fått tattovering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg påpekte skrivefeilen til personen jeg gjorde det til så fikk jeg vite at "folk må jo få lov til å skrive ting som de vil"

jeg bare :hoho:

What...

Ikke den skarpeste kniven med andre ord.

"Halluuuu,skrivefeil er ikke imot loven da!1!!11!one!11!1!1"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...