Gå til innhold

Brun uten sol,til den store dagen

stinina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venninda mi tok selvbruning på holmen fjordhotell..Og det ble hun ikke fornøyd med,sjoller og ikke naturlig i det heletatt..

Ble borte etter 2 dager..

Jeg ville anbefale soling,selv om deter skadelig for huden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du brune deg med krem til bryllupet bør du få gjort det hos hudpleiesalong. Det har jeg gjort, og ble kjempefornøyd!! Ble fin og naturlig brun..ikke sånn knallbrun, men en fikk en flott glød som så ekte ut.

Skal gjøre det igjen til bryllupet (forrige gang var "bare" prøvetime :wink: )

Du må for all del ikke begynne med selbruning med krem fra Super`n.....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok selvbruning hos salong når jeg giftet meg. Var veldig fornøyd med det. Ville helst hatt St.Tropez men den hadde de ikke der jeg gikk.

Har brukt mye St.Tropez nå i ettertid og vil absolutt ikke anbefale å prøve dette på egenhånd til bryllupet. Man får super-fin farge men faren for skjolder er alltid tilstede med selvbruning. Spesielt St.Tropez og FakeBake "sitter seg" veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd St.tropez metoden? Evt hva syns du om denne metoden? (blir det ujevnt,for brunt osv)

Takk, bra spørsmål! Dette har jeg og vurdert/lurt på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også gjøre dette i salongen jeg går. Tenkte jeg skulle ta en prøvetime for å se hvordan jeg reagerer en måned før. De sa der att det var den metoden hvor man fikk minst sjolder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker vanlig selvbruningskrem, og er veldig fornøyd med det. Må være veldig nøye når det smøres på, og hender må vaskes godt.

Men før bryllupet vil jeg nok ta noen soltimer. Ødelegger nok ikke huden min om jeg tar noen få timer før bryllupet. Hadde det vært SÅ farlig å ta sol at et par timer ville skade huden din, hadde det nok blitt forbud.... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...