skruf Skrevet 23. september 2012 #1 Del Skrevet 23. september 2012 Litt usikker på denne, men bør jeg forsikre ringen min? Har vanlige forsikringer, men usikker på om en ring går under dette..... Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eld Skrevet 23. september 2012 #2 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Det går på innbo evt. reiseforsikring (kan være visse unntak, og dekkes gjerne ikke fullt ut så du må nesten sjekke vilkårene med forsikringsselskapet ditt), men det finnes jo verdisakforsikring. Du skriver ikke hvor mye ringen kostet, men om jeg var deg så ville jeg tatt kontakt med forsikringsselskapet Endret 23. september 2012 av Eld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2012 Det går på innbo evt. reiseforsikring (kan være visse unntak, og dekkes gjerne ikke fullt ut så du må nesten sjekke vilkårene med forsikringsselskapet ditt), men det finnes jo verdisakforsikring. Du skriver ikke hvor mye ringen kostet, men om jeg var deg så ville jeg tatt kontakt med forsikringsselskapet Det er en Ole Lynggaard-ring, så den var ganske dyr (i mine øyne da, 24 000). Men skal sjekke ut med forsikringsselskapet! Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2012 #4 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg har forsikring på de dyreste smykkene og klokkene mine. Ved forespørsel sa i alle fall mitt forsikringsselskap at de ikke dekket sånne ting, og at jeg måtte ha egen forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. september 2012 #5 Del Skrevet 23. september 2012 det er ikke uvanlig at forsikringselskapene krever spesifisert taksering/verdigrunnleggelse for å godta gjenstanden som dekket av forsikring, når den har høy verdi e.l. jeg ville tatt kontakt med forsikringselskapet - ofte er det ikke behov for annet enn å registrere verdien samt eventuelt sette opp selve totalsummen på innboforsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. september 2012 #6 Del Skrevet 28. september 2012 over 50 tusen, ja en egen verdiforsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå