Gå til innhold

Største turn-ons

Fremhevede innlegg

Skrevet

Muskler er turn on nr 1!

Pent smil, snus, snille øyne, store tattoveringer, høyde, litt bad guy, type "dyrt treningstøy stil" (gasp, better bodies) og kle det,

:wow:

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Muskler er turn on nr 1!

Pent smil, snus, snille øyne, store tattoveringer, høyde, litt bad guy, type "dyrt treningstøy stil" (gasp, better bodies) og kle det,

:wow:

Snus!? :gjeiper:

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Skrevet

Snus!? :gjeiper:

Jupp, snusleppe er hot! :nigo: Er så mandlig liksom!

• Liker 1
Skrevet

Når det ikke er tvil om at han vil ha meg, og at han gir komplimenter, gjerne bare med måten han ser på deg på, men også med ord. Og trygge trente armer. Ikke store muskelarmer, bare vanlig trente. Det er så trygt og fint å bli holdt rundt av mannearmer.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

eldre sjarmerende menn med ungdommelige sinn :wow:

• Liker 2
Skrevet

IQ er suuuuuuuuuupersexy! En mann som virkelig kan utfordre meg verbalt, på en kul måte, han trenger ikke å se ut som broren til Brad Pitt. Har fyren i tillegg glimt i øyet, og kan fortelle meg bare med et blikk at han vil ha meg... Da er jeg solgt!

Skrevet

eldre sjarmerende menn med ungdommelige sinn :wow:

Hva med mellom unge sjarmerende menn med et gammelt sinn?

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jupp, snusleppe er hot! :nigo: Er så mandlig liksom!

Jeg tror faktisk det er første gangen jeg har sett noen beskrive snusleppe som hot, så jeg ble bare litt overrasket :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror faktisk det er første gangen jeg har sett noen beskrive snusleppe som hot, så jeg ble bare litt overrasket :fnise:

Haha! :fnise:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hva med mellom unge sjarmerende menn med et gammelt sinn?

jeg er egentlig så utsultet på mannlig kontakt for tiden at jeg hadde gnidd meg oppetter en mumie om muligheten bød seg, så en ung sjarmerende mann med gammelt sinn hadde fått kjørt seg :danse:

• Liker 3
Skrevet

jeg er egentlig så utsultet på mannlig kontakt for tiden at jeg hadde gnidd meg oppetter en mumie om muligheten bød seg, så en ung sjarmerende mann med gammelt sinn hadde fått kjørt seg :danse:

Good to know.

• Liker 1
Skrevet

en muskuløs rygg :lur: mmmm sexy

• Liker 2
Skrevet

en muskuløs rygg :lur: mmmm sexy

JAHH! Over en spretten rumpe!

• Liker 2
Skrevet

JAHH! Over en spretten rumpe!

mmmm ja ;)

Skrevet

Jo to ting til

At hun er smartere enn meg, jeg er ikke så smart, men liker å vite at folk rundt meg er smartere enn meg så jeg slipper å redde verden viss en astroide er på vei mot jorda.

Og at hun har god humor, jo sykere jo bedre, morosome damer er fantastiske.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jo to ting til

At hun er smartere enn meg, jeg er ikke så smart, men liker å vite at folk rundt meg er smartere enn meg så jeg slipper å redde verden viss en astroide er på vei mot jorda.

Og at hun har god humor, jo sykere jo bedre, morosome damer er fantastiske.

Jeg så et program på discovery for ikke så lenge siden som het doomsday preppers. Jeg skal holde deg trygg jeg Gunfreak, har allerede planer om et underjordisk bunkerssystem med et periskop forkledd som en sopp på bakkeplan så jeg kan holde utkikk fra under jorda.

Skrevet

Jeg så et program på discovery for ikke så lenge siden som het doomsday preppers. Jeg skal holde deg trygg jeg Gunfreak, har allerede planer om et underjordisk bunkerssystem med et periskop forkledd som en sopp på bakkeplan så jeg kan holde utkikk fra under jorda.

Bra føler meg tryggere allerde.

Skrevet

Trygge og romantiske jenter som drømmer seg bort i hverdagen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...