Gå til innhold

Største turn-ons

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns skjeve smil er utrolig sexy. Veltrente armer. Og to sånne smilehullaktige greier som noen damer har rett over rumpa :sjenert:

Anonym poster: 6452afcaed8b58c94f92110eaf3a3296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sånne "smilehull" ...har aldri hørt at noen faktisk liker det ;p men hyggelig det da! :-)

• Liker 1
Skrevet

Rent utseendemessig? Skikkelig stort smil (av typen som lyser opp hele ansiktet, ikke av typen som signaliserer at han er seriemorder og bor i kjelleren hos foreldrene sine) og tydelige skrå magemuskler nederst på magen som lager to 'striper'/fordypninger som peker nedover. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Definerte kragebein og skuldre. Ja, jeg er rar. :ler:

Og muskuløse underarmer.

Anonym poster: b1c782480897eb9c046796bf0a9bf0eb

• Liker 1
Skrevet

jeg har sånne "smilehull" ...har aldri hørt at noen faktisk liker det ;p men hyggelig det da! :-)

Det er mange som liker det! Det er til og med hele nettsteder som tar for seg slike.

Det er skikkelig sexy.

Skrevet

Bilde? Skjønner ikke hva det er :P

Anonym poster: 3643e55d6c72aae8a22c57c8e2398666

• Liker 1
Skrevet

Ordentlig grove og sterke mannehender! Yummy!

• Liker 1
Skrevet

Det er mange som liker det! Det er til og med hele nettsteder som tar for seg slike.

Det er skikkelig sexy.

tihi ;)

Skrevet

Store goe gutter som holder rundt deg :)

Skrevet

Når en gutt man stoler på (i mitt tilfelle kjæresten) tar ordentlig tak i meg, og viser meg hvor seriøs han kan være, mens han gir meg "nå må jeg bare ta deg" blikket!!

Skrevet

Bedroom eyes fulle av terging, små ting jenta kan gjøre som å bite seg lett i leppa, selvtillitten ei jente kan ustråle når hun vet at du har lyst på henne og hun deg. Oh jess please.

• Liker 5
Skrevet

Sjarm, humor, øyne, lepper, kjemi, ting til felles, og sånn helt grei kropp. Men ikke beinrangel eller overvektig, der går grensen.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det eneste de jeg har tent skikkelig på har til felles er sjarm.

• Liker 2
Skrevet

Når en gutt viser at han virkelig har lyst på deg, stønner osv. :D

• Liker 1
Skrevet

Muskler, skjegg, litt langt hår, tatoveringer og piercinger!

Skrevet

Armer - velproporsjonerte, passe trente mannearmer! Har møtt en nå som har helt fantastiske armer - nam! Men "før" det kommer nok faktisk sjarm og utstråling, og at vi er på bølgelengde mentalt. Mennene jeg har falt for har vært rimelig forskjellige utseendemessig. Nåværende har en ok trent kropp, noe jeg aldri har brydd meg om før, men det er digg det også... og viktigere jo eldre man blir at man i hvert fall prøver å ta vare på seg selv...

Anonym poster: 8ac003698db9bb0135a5022ae7092dc2

Skrevet

aiai, her kan lista bli lang, men for å spare dere for en god del tid:

Øyne, Smil, god humor og det at han tør å ta litt i meg :) ingenting er bedre enn en skikkelig barsk mannemann som viser deg hva han vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...