Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #21 Skrevet 24. september 2012 Tror for min det ikke at det handler om barndommen. Lurer på om det er noe medfødt. Men så vet jeg svært lite om hva som gjør at man tenner på det man gjør. Lurer veldig på det.
Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #22 Skrevet 24. september 2012 vet det heter cuckquean på engelsk
Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #23 Skrevet 24. september 2012 Så det er det samme som cockold? Men i jente verson?
Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #24 Skrevet 24. september 2012 Hehe joda. Er vel det at jeg nyter at han har det godt? Jeg tenker at han helt sikkert vil knulle andre jenter. Tenker på alle eksene han har nytet osv. Merkelig det der. Blir så ekstremt sjalu, men samtidig såååå kåt også! Noen psykologer her?
Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #25 Skrevet 24. september 2012 Paradoksal sjalusi :-] huff
Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #26 Skrevet 24. september 2012 Det er forresten slitsomt til tider, selvom det gir meg vanvittig glede skulle jeg ønske jeg bare kunne tenne på kjæresten min for at jeg er glad i ham. ..
Gjest Chin Skrevet 24. september 2012 #27 Skrevet 24. september 2012 Så det er det samme som cockold? Men i jente verson? yupp
Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #29 Skrevet 24. september 2012 Fordi jeg føler meg dum kanskje, eller fordi de tingene snakker om mens vi holder på er ting som gjør meg vondt, selvom det er fantastisk godt. Vet egentlig ikke.
Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #31 Skrevet 24. september 2012 Takk!! :-) da vet jeg hva jeg skal se etter når jeg får fart i pc. En igjen :-)
Gjest BM2 Skrevet 24. september 2012 #32 Skrevet 24. september 2012 Umiddelbart har jeg inntrykk av at det største problemet er at du skjemmes over din fantasi. samtidig har jeg en følelse av at du har et enormt nehov for å uttrykke hva kjæresten din betyr for deg. Begynn med å akseptere fantasien din. Bruk noen måneder på å modne tanken og fantasien.
Gjest Filleproletiet Skrevet 24. september 2012 #33 Skrevet 24. september 2012 Det er et veldig fascinerende fenomen, som må undersøkes dypere. Skal se om jeg finner noen bøker om det, så tror jeg rett og slett at jeg begynner å skrive til doktorgraden min allerede... Selv om jeg ikke har begynt på studiene mine en gang hehehe Bra med ambisjoner
Sarah1985 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #34 Skrevet 24. september 2012 Har brukt mange år på å aksepterer det. Og tenkt uendelig mye. Forrige kjæresten min likte ikke tanken noe særlig og det føltes som om det var turn off for ham. Tok meg over to år å fortelle det til min nåværende av den grunn. Og han har mottatt det veldig bra. Er nok hvor mye han engasjerer seg i å si de rette tingene for meg jeg prøver å gi utrykk for at jeg liker.
Psykologen Skrevet 27. september 2012 #35 Skrevet 27. september 2012 Det eneste som tenner meg er å bli ydmyket av at kjæresten min har sex med andre... At den andre vet om meg, ikke bryr seg om det, men bare nyter å ydmyke meg ved å være bedre enn meg....Jeg vil at de skal være hjemme hos oss kose seg, se på film kysse hverandre osv... mens jeg er tilstede og legger tilrette for dem. Jeg er ute av stand til å komme i mål uten sånne fantasier. Hva ER det????????? Tja.... det er vel noe av samme mekanismene som når vi menn tenner på å se dama ligger med en annen mann. Noe med å se den du elsker ha det godt sammen med en annen som du frykter er bedre enn deg selv. Sjalusien som ligger som en brann i underkanten av kåtskapen og løfter deg til absolutt sinnsyke høyder!! Det å se alt så nært og ekte, vite at det hender samtidig som det føles som å være inne ien film - kjenne luktene og høre lydene... Mange ganger har jeg tenkt at for en mann som meg som liker se kona ha sex med en annen mann, så måtte det ultimate være å finne et annet par der jenta i det paret delte min interesse ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå