Gå til innhold

Kvinnelig hanrei?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det eneste som tenner meg er å bli ydmyket av at kjæresten min har sex med andre... At den andre vet om meg, ikke bryr seg om det, men bare nyter å ydmyke meg ved å være bedre enn meg....Jeg vil at de skal være hjemme hos oss kose seg, se på film kysse hverandre osv... mens jeg er tilstede og legger tilrette for dem. Jeg er ute av stand til å komme i mål uten sånne fantasier. Hva ER det?????????

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Har lignende fantasi selv. Tenker at jeg kommer hjem fra jobb, og der ligger kjæresten min å knuller på en annen jente. Elsker med henne osv.

Synes det er forferdelig ekkelt å tenke på når jeg ikke er kåt, men når jeg er kåt er det også min eneste fantasi.

Lurer virkelig på hva som er bakgrunnen for denne fantasien?

Skrevet

Har lignende fantasi selv. Tenker at jeg kommer hjem fra jobb, og der ligger kjæresten min å knuller på en annen jente. Elsker med henne osv.

Synes det er forferdelig ekkelt å tenke på når jeg ikke er kåt, men når jeg er kåt er det også min eneste fantasi.

Du vil kanskje egentlig ikke pule han selv...men ser helst at noen andre damer gjør det for deg...så kan du bare se på ...og relax he he

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Du vil kanskje egentlig ikke pule han selv...men ser helst at noen andre damer gjør det for deg...så kan du bare se på ...og relax he he

Hehe joda. Er vel det at jeg nyter at han har det godt? Jeg tenker at han helt sikkert vil knulle andre jenter. Tenker på alle eksene han har nytet osv.

Merkelig det der. Blir så ekstremt sjalu, men samtidig såååå kåt også!

Noen psykologer her?

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Jeg har inntrykk av at "destruktive" sexuell adferd, kommer av at man har opplevd diverse negative ting, spesielt i barndommen.

Når jeg snakker om dette, med folk som har denne adferden, sier de alltid nei, om det er andre til stede, men så ombestemmer de seg når vi er alene.

Har tatt det opp med psykologer og den slags også, og de er ganske enige. Lurer på om jeg skal undersøke litt mer om det her, og skrive en bachelor om det, for om det ligger noe i det her, er det ganske spennende å undersøke hva som kan ligge bak det at hjernen kobler ting på den måten.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg har inntrykk av at "destruktive" sexuell adferd, kommer av at man har opplevd diverse negative ting, spesielt i barndommen.

Når jeg snakker om dette, med folk som har denne adferden, sier de alltid nei, om det er andre til stede, men så ombestemmer de seg når vi er alene.

Har tatt det opp med psykologer og den slags også, og de er ganske enige. Lurer på om jeg skal undersøke litt mer om det her, og skrive en bachelor om det, for om det ligger noe i det her, er det ganske spennende å undersøke hva som kan ligge bak det at hjernen kobler ting på den måten.

Makan! er det sant? Nå gikk det et lys opp for meg.

Skrevet

Tja... Om du klarer å være komfortabel med FANTASIEN så ser jeg ikke problemet. Når det komme rtil realisering så er det en knivsegg å ballansere på der du skal klare å beholde din partners respekt gjennom en seksuell lek der fornedring er en del av gamet.

Snakk med erfarne "fjellfolk" og ikke la andre fordømme eller se ned på ditt sexliv.

Skrevet

Jeg veit ikke om det er sånn, men det er det inntrykket jeg har fått, og det virker som at mennesker som har greie på psykologi og sånt, er enige når jeg tar det opp med dem.

Jeg har tenkt til å begynne å studere filosofi of psykologi, så da får jeg mulighet til å undersøke det bedre, vil jeg tro.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg har fortalt han om fantasien min, og han bare ser rart på meg. Kanskje ikke så rart når jeg utbryter etterpå "ååhh.. jeg tenkte at du knulla to deilige jenter".

Når jeg kommer til meg selv igjen sier jeg selvsagt at dette bare er en fantasi jeg har, og at jeg på ingen måte har tenkt å tillate han.

Skrevet

vet det heter cuckquean på engelsk

Du mener queen kanskje?

Anonym poster: d244eaf6fce98bbda30bc3970602a6ea

Skrevet

Du mener queen kanskje?

Nei, det heter cuckquean, som hun sier, og betyr en kvinne med en mann som er utro mot henne.

Skrevet

Fortell, fortell.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Paradoksalt nok så hender det jo ofte at man i voksen alder tiltrekkes av nettop de følelsene man avskydde som ung. Man gjør også paradoksalt nok ofte de tingene mot andre som man avskydde at andre gjorde mot en selv.

Barn som ble slått, slår ofte når de selv blir voksne (som far så sønn)

Barn som ble ydmyket av foreldrene som barn (riktignok på andre måter enn sex) finner kanskje en slags trygghet i å bli ydmyket seksuelt som voksen..jeg vet ikke. Rødvinsbabbling..uansett, det er påfallende hvor ofte folk gjør mot andre nettop det de avskyr at andre gjør mot en selv.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det heter cuckquean, som hun sier, og betyr en kvinne med en mann som er utro mot henne.

Da har jeg lært et nytt ord :).

Skrevet

Jeg synes dette høres så spennende ut. og tenner veldig på tanken.

Men vet ikke hvordan mannen min ville reagert på dette. Og hvordan jeg skal gå fram. Vil ikke føle meg dum :rodme:

Anonym poster: 1bfdbe17c47eec69d541587fcbcefe73

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Du trenger ikke fortelle ham noe, du kan bare tenke på det selv i ditt eget hode :) Selv bare måtte jeg få det ut og han reagerte ikke noe nevneverdig. Tror ikke det plager han at jeg fantaserer at han har seg med andre. Hadde sikkert vært verre om jeg fortalte jeg tente på kompissene hans eller noe i den duren.

Jeg skal ikke gå så mye inn på fortiden min, men jeg har opplevd en del negative ting som barn ja, på den seksuelle måten. Så da tenker jeg at det kanskje er grobunnen?

Skrevet

Paradoksalt nok så hender det jo ofte at man i voksen alder tiltrekkes av nettop de følelsene man avskydde som ung. Man gjør også paradoksalt nok ofte de tingene mot andre som man avskydde at andre gjorde mot en selv.

Barn som ble slått, slår ofte når de selv blir voksne (som far så sønn)

Barn som ble ydmyket av foreldrene som barn (riktignok på andre måter enn sex) finner kanskje en slags trygghet i å bli ydmyket seksuelt som voksen..jeg vet ikke. Rødvinsbabbling..uansett, det er påfallende hvor ofte folk gjør mot andre nettop det de avskyr at andre gjør mot en selv.

Det er et veldig fascinerende fenomen, som må undersøkes dypere. Skal se om jeg finner noen bøker om det, så tror jeg rett og slett at jeg begynner å skrive til doktorgraden min allerede... Selv om jeg ikke har begynt på studiene mine en gang hehehe

Skrevet

Tja... Om du klarer å være komfortabel med FANTASIEN så ser jeg ikke problemet. Når det komme rtil realisering så er det en knivsegg å ballansere på der du skal klare å beholde din partners respekt gjennom en seksuell lek der fornedring er en del av gamet.

Snakk med erfarne "fjellfolk" og ikke la andre fordømme eller se ned på ditt sexliv.

Skrevet

Det er det... Fantasien begynner å bli for lite. Jeg er sikker på at jeg vil prøve. Men skal innrømme at jeg det hender jeg gråter etter vi er ferdig, ennå det foreløpig bare er fantasi. Det er likevel noe jeg må videre med nå. Og jeg føler meg veldig trygg på kjæresten. Men tror du han vil miste respekten. For meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...