Gå til innhold

Angora-genseren fra H&M (Lana del Rey) - utsolgt overalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så den i Stavanger på torsdag. Synes passformen var fin, men det loet noe helt sinnsykt! Det var grunnen til at jeg ikke ville ha den, hater loete gensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Jeg så den i Stavanger på torsdag. Synes passformen var fin, men det loet noe helt sinnsykt! Det var grunnen til at jeg ikke ville ha den, hater loete gensere.

Jeg vet.. Jeg tenkte ikke noe over det, så tok på meg en sort bukse til genseren. Ikke pent på slutten av kvelden, hahahaaha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den i Stavanger på torsdag. Synes passformen var fin, men det loet noe helt sinnsykt! Det var grunnen til at jeg ikke ville ha den, hater loete gensere.

Tror det skal funke å putte den i fryseren over natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har plenty av den på HM på solsiden i Trondheim. men FY FAEN som den røyter/loer. Orka ikke prøve den engang, var FULL i rosa fluff bare jeg tok den fra hengeren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når H&M har disse kampanjene så er det spesialtilpassede klær og klærne som er i polyester i virkeligheten sys opp i ekte silke for modellen så klærne ser en million ganger bedre ut enn de som selges i butikkene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal funke å putte den i fryseren over natten.

Jeg har prøvd det med en Acne-genser som jeg kjøpte i fjor, og det hjalp igrunn ikke. Kanskje litt, men overhodet ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Tror heller jeg ville lagt litt mer penger i en genser av litt høyere kvalitet. Vil tro den genseren der vil både loe og nuppe og se mindre bra ut etter veldig kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den i Stavanger på torsdag. Synes passformen var fin, men det loet noe helt sinnsykt! Det var grunnen til at jeg ikke ville ha den, hater loete gensere.

Takk! Nå slipper jeg å irritere meg over at jeg ikke har den lenger. :) Hater lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk fjernet all loet ved å la den ligge i fryseren i 1 dag. :-)

Hvordan fungerer det? Hva gjør at det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Hvordan fungerer det? Hva gjør at det hjelper?

Jeg har absolutt ingen ide.. Jeg fikk bare beskjed av oldemor at jeg burde legge den i en pose i fryseren i en hel dag. Og når jeg tok den ut, så er den helt "fin". Den loer ikke. Og den loet helt sinnsykt når jeg fikk den.

Endret av Aphrodite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingen ide.. Jeg fikk bare beskjed av oldemor at jeg burde legge den i en pose i fryseren i en hel dag. Og når jeg tok den ut, så er en helt "fin". Den loer ikke. Og den loet helt sinnsykt når jeg fikk den.

Så rart! Men helt genialt at det faktisk hjelper. Nå har jeg ingen loe-gensere og heller ingen planer om å kjøpe Lana del Ray-genseren, men jeg skal jaggu huske på dette tipset til senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Aphrodite

Så rart! Men helt genialt at det faktisk hjelper. Nå har jeg ingen loe-gensere og heller ingen planer om å kjøpe Lana del Ray-genseren, men jeg skal jaggu huske på dette tipset til senere :)

Ja! Jeg er helt enig. Kjempe genialt. Har gjort det med en del av de andre loe genserene mine og det funker fjell! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Fun fact: Jeg var innom h&m og røsket med meg den siste genseren. Mowhahahaha! Men shit, den var i large, så jeg ser ut som en boms når jeg går i den. Også loer den sykt. Da jeg kom ut av prøverommet harket og hostet jeg opp angorahår. Krymper denne genseren noe særlig? Har lest at angora har en tendens til å gjøre det (selv om denne bare er 70% angora). Hvis ikke må jeg ta meg en tur på mandag og se om jeg finner en i mindre størrelse, for det blir litt vel toppbloggerish å ha en genser som kunne bli brukt som en kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Fun fact: Jeg var innom h&m og røsket med meg den siste genseren. Mowhahahaha! Men shit, den var i large, så jeg ser ut som en boms når jeg går i den. Også loer den sykt. Da jeg kom ut av prøverommet harket og hostet jeg opp angorahår. Krymper denne genseren noe særlig? Har lest at angora har en tendens til å gjøre det (selv om denne bare er 70% angora). Hvis ikke må jeg ta meg en tur på mandag og se om jeg finner en i mindre størrelse, for det blir litt vel toppbloggerish å ha en genser som kunne bli brukt som en kjole.

Er du sikker på at du ikke fikk XL? Hahahahahahaha. Men uansett, hvis du leser over så ville jeg puttet den i fryseren. Og ja, den krymper noen cm. Min L (jeg har den til daffing hjemme) er ikke sånn chillestor lengre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Er du sikker på at du ikke fikk XL? Hahahahahahaha. Men uansett, hvis du leser over så ville jeg puttet den i fryseren. Og ja, den krymper noen cm. Min L (jeg har den til daffing hjemme) er ikke sånn chillestor lengre :-(

Wii, da blir den garantert perfekt i størrelsen etter noen runder i vask : D Og ja, det var L. Jeg er bare litt over 160 i høyde og har korte mål, så det ser litt teit ut med gensere som er altfor store på meg :fnise:

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...