Gå til innhold

Angora-genseren fra H&M (Lana del Rey) - utsolgt overalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen tips? =) Var spesielt fargen jeg falt for, var så herlig i kontrast til alle de tunge høstfargene som er i klesbutikkene nå.

Om det er fargen du falt for så blir det litt verre. Vet at vero moda har fått inn angora gensere, men vet ikke om de har den i den rosafargen. Men selv liker jeg denne varianten veldig godt:

http://www.asos.com/Ganni/Ganni-Angora-Knit-Jumper-in-Spice/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2400229&SearchQuery=angora&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Mustard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser de har den i den tyske nettbutikken, men passformen ser utrolig rar ut. 20 euro er dog skrekkelig billig.

(...har H&M fått orden på barnearbeidet sitt?)

Anonym poster: e5eec422135e8c532eef5d6954901c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk den inn på Hamar i dag, hvert fall!! :D Jippi! Den var ikke like fin i virkeligheten synes jeg, men jeg kan sikkert tjene litt på å selge den... ;) Haha

Anonym poster: 6fa52a385d495301c3d36cef471b9d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Jeg var også på HM i Karl Johan, og der hadde de mange igjen da jeg var der... Det er den rosa det er snakk om, sant?

Jupp, det er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun dama som reklamerer/er modell for den genseren er så rar. Når hun synger i den ene reklamen på tv, gjør hun noe rart med leppene. Kanskje er det også pga. at håret står sånn opp fra hodet.

Men genseren ser god ut den :gjeiper:

Anonym poster: b63dba7a6629b31bdc4a6f8d61871cb7

Anonym poster: b63dba7a6629b31bdc4a6f8d61871cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun dama som reklamerer/er modell for den genseren er så rar. Når hun synger i den ene reklamen på tv, gjør hun noe rart med leppene. Kanskje er det også pga. at håret står sånn opp fra hodet.

Men genseren ser god ut den :gjeiper:

Anonym poster: b63dba7a6629b31bdc4a6f8d61871cb7

Hihi! Lana del Rey. Synes hun er helt skjønn, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke si at det er den genseren, men jeg tror jeg så den på sandvika i går. Vi skulle i barneavdelingen så jeg gikk bare rett forbi. Jeg tror det var den genseren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet inn på Trondheim Torg nå, veldig utplukket i størrelsen men dama bak disken sa de hadde fått inn rikelige mengder

Anonym poster: d8e5c4d93c894727cfc8d9d4ff593a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommet inn på Trondheim Torg nå, veldig utplukket i størrelsen men dama bak disken sa de hadde fått inn rikelige mengder

Anonym poster: d8e5c4d93c894727cfc8d9d4ff593a1a

Det kommer til å være maaange som går rundt med den genseren snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den i går, men ribben rundt armene er ikke lik som den på bildet av Lana del Ray. Oppdaget det først nå! Ribben er ikke sånn kort, men vanlig lengde.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den i går, men ribben rundt armene er ikke lik som den på bildet av Lana del Ray. Oppdaget det først nå! Ribben er ikke sånn kort, men vanlig lengde.. :klo:

Du har helt rett, jeg ser det nå og! Men, ekspeditrisen jeg kjøpte den av sa da jeg kom til kassen: "Ja, endelig kom den! hehe", så da må det jo nesten være den?.. Men den er mye mer rosa i virkeligheten også.. Rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lana har nok garantert en skreddersydd, finere versjon på i reklamen. Sånn er det bare. Min er veldig lang i armene men ellers synes jeg den er ganske lik den jeg kjøpte for 499 på H&M Trend tidligere (den genseren som finnes i babyblå og neongul), bare litt mindre "pusete". Synes fargen er fin og at den ellers sitter bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tydeligvis bare an å handle fra den nettsiden som styres av det landet du bor i. Blæh. Så uansett om den er i stock i usa eller tyskland må du handle fra .no :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...