AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #1 Del Skrevet 23. september 2012 Den rosa/fersken-fargede? Finnes den i butikker i det hele tatt? På nettbutikken er den utsolgt hvert fall, og det går ikke an å bestille den over katalog. Skal til Oslo i morgen, har de den der f.eks.? Anonym poster: 2a2795c06d35c0cb04bf792f2a80d819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 23. september 2012 #2 Del Skrevet 23. september 2012 Regner med du må ty til eBay eller lignende for å finne den om dem er utsolgt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 23. september 2012 #3 Del Skrevet 23. september 2012 De nye kolleksjonene til H&M blir bestandig utsolgt fort. Var på nettbutikken i går og skulle kjøpe noen plagg fra den nye kolleksjonen, men alt i min størrelse var utsolgt omtrent. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 23. september 2012 #4 Del Skrevet 23. september 2012 Du må sitte klar når nettbutikken åpner på lanseringsdagen, Fairydust. Da har du i det minste muligheten til å kapre det du vil ha. Jeg fikk tak i det jeg ville både på Jimmy Choo kolleksjonen, Lanvin og Versace. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 23. september 2012 #5 Del Skrevet 23. september 2012 Du må sitte klar når nettbutikken åpner på lanseringsdagen, Fairydust. Da har du i det minste muligheten til å kapre det du vil ha. Jeg fikk tak i det jeg ville både på Jimmy Choo kolleksjonen, Lanvin og Versace. :-) Jeg er ikke så opptatt av merker, så akkurat disse kolleksjonene har jeg egentlig unngått med vilje. Men jeg tenker på disse vanlige kolleksjonene uten en kjendisdesigner i spissen. Er jo rart om man må sitte med hånden på tastaturet med en gang det slippes i nettbutikken? :gjeiper: Ville bare ha noen uskyldige plagg fra årets høstkjolleksjon.. vel, vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 23. september 2012 #6 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg er ikke så opptatt av merker, så akkurat disse kolleksjonene har jeg egentlig unngått med vilje. Men jeg tenker på disse vanlige kolleksjonene uten en kjendisdesigner i spissen. Er jo rart om man må sitte med hånden på tastaturet med en gang det slippes i nettbutikken? :gjeiper: Ville bare ha noen uskyldige plagg fra årets høstkjolleksjon.. vel, vel Ok, trodde du mente gjestekolleksjonene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 23. september 2012 #7 Del Skrevet 23. september 2012 Den er nok utsolgt de fleste steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 25. september 2012 #8 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Den er nok utsolgt de fleste steder. Hva er kilden din her? Jeg så nettopp på Nathalie Helgeruds blogg i kommentarfeltet at en avdelingsleder i H&M samt flere som hadde ringt butikker sa at den faktisk ikke er kommet i butikk ennå. Varen er forsinket 2-3 uker. Endret 25. september 2012 av Glynis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 25. september 2012 #9 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg har fått beskjed fra min lokale HM om at de er utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 25. september 2012 #10 Del Skrevet 25. september 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/H-M-Winter-Collection-Angora-Blend-Pink-Sweater-Lana-Del-Rey-Small-Or-Medium-/271066465086?pt=US_CSA_WC_Sweaters&hash=item3f1cd2033e&_uhb=1#ht_481wt_1417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 25. september 2012 #11 Del Skrevet 25. september 2012 http://www.ebay.co.u...1#ht_481wt_1417 Lurer på det jeg egentlig. Men blusen ble så betraktelig mye dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 25. september 2012 #12 Del Skrevet 25. september 2012 Ah, shit. Det var det jeg fryktet. Har siklet på den helt siden jeg så promobildet : ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 25. september 2012 #13 Del Skrevet 25. september 2012 Ah, shit. Det var det jeg fryktet. Har siklet på den helt siden jeg så promobildet : ( Jeg føler med deg for å si det sånn. Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 25. september 2012 #14 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg føler med deg for å si det sånn. Hihi! Jeg trøster meg med at Lana ser bedre ut i den enn jeg noengang hadde gjort, hehe : D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 25. september 2012 #15 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg trøster meg med at Lana ser bedre ut i den enn jeg noengang hadde gjort, hehe : D Hahah, ikke tenk sånn! Jeg skaaal oppdrive den uansett. Eller jeg skal prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 25. september 2012 #16 Del Skrevet 25. september 2012 Det er jo masse fine andre angora gensere på markedet da:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 25. september 2012 #17 Del Skrevet 25. september 2012 Hahah, ikke tenk sånn! Jeg skaaal oppdrive den uansett. Eller jeg skal prøve.. Si ifra om du finner den Hvis jeg er heldig kan jeg få øye på noen som går på gata med den, og, ja... ta i bruk kloroform og tunge, stumpe gjenstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 25. september 2012 #18 Del Skrevet 25. september 2012 Det er jo masse fine andre angora gensere på markedet da:) Har du noen tips? =) Var spesielt fargen jeg falt for, var så herlig i kontrast til alle de tunge høstfargene som er i klesbutikkene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 25. september 2012 #19 Del Skrevet 25. september 2012 Si ifra om du finner den Hvis jeg er heldig kan jeg få øye på noen som går på gata med den, og, ja... ta i bruk kloroform og tunge, stumpe gjenstander. Det skal jeg gjøre! Jeg falt så for fargen. Det er så mørke farger for tiden syntes jeg. Stumpe gjenstander ja, høhøh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. september 2012 #20 Del Skrevet 25. september 2012 de hadde den i bodø på lørdag iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå