Gjest HelloKitty Skrevet 23. september 2012 #1 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg sliter veldig med forholdet til meg og min kjæreste. Vi har nå vært sammen 3 år i februar. Det har seg sånn at tidlig i forholdet var han utro på en fest, noe jeg har tilgitt han for men som har gjort at min tillit er borte. Han har lovet meg å overbevise meg om at han er til å stole på, men små ting har gjort at tilliten gang på gang har blitt brutt ned på nytt. Et lite eksempel: jeg jobbet Kveldsvakt og han ringte og sa han skulle til en kompis å drikke. Senere på kvelden da jeg kom hjem ringte han på nytt og da var han på en ny fest med masse jenter tilstede. Igår fikk vi pratet ut og han sa unnskyld hvor han sa at festen han dro på blr tatt på sparket. Men senere idag sa kompisen hans at kjæresten min hadde sagt han skulle på denne festen Kl halv 4, altså samme tid som han ringte meg og sa han skulle til en kompis. Vi har ofte krangler om hans festing, fordi jeg ikke klarer å stole på han etter det som skjedde. Idag ba han altså om en pause hvor han skrev vi kunne dra på fest osv hvor vi ville og møtes og snakke om 3 uker. Kan noen fortelle meg hva som foregår? Hvis han skal fly rundt pp andre jenter vil jeg jo ikke ha han tilbake. Vi har også hatt et åpent forhold hvor Facebook og tlf er helt ok at den andre parten ser på fordi bi ikke har noe å skjule. Men nå vil han ha alt hemmelig og nekter meg å røre tlf fordi han sier jeg må stole på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tag Skrevet 23. september 2012 #2 Del Skrevet 23. september 2012 Hei og hopp! På mange måter har han jo rett, om dere skal funke må du jo stole på han. På en annen side viser han jo at han ikke er til å stole på, og i tilegg er hemmelighetsfull... Mehh, høres ikke så lett ut dette. Lykke til hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. september 2012 #3 Del Skrevet 23. september 2012 Om det nesten har gått tre år fra han var utro til nå, og hvor han enda ikke har klart å bygge opp tilliten så pass at du stoler på han så er det ikke mye hold i dette forholdet. Jeg skjønner dere begge. Han dreit seg ut, og var villig til å overbevise deg om at han var til å stole på, og har nå levd på "prøve" i tre år. Du, tilga og sa han måtte bygge opp tilliten men han tar et skritt forover og to skritt tilbake. Det at han spør om pause, og nevner at dere kan dra på fester osv, synes jeg høres rart ut, men jeg synes at du burde ha så pass tillit at han kan dra på en fest uten at du sitter hjemme og stresser. Jeg tror du bør gå litt i deg selv, og tenke hva du virkelig vil, for å så legge fortiden bak deg. Det funker ikke å dra opp gamle episoder gang på gang, da kommer dere ingen vei og han lyver om ting han i utgangspunktet ikke trenger å lyve om i redsel for at du blir sint. Ond sirkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 23. september 2012 #4 Del Skrevet 23. september 2012 For å være helt ærlig høres det ikke ut som at dette forholdet kommer til å vare. Har du ikke fått tilbake tilliten etter tre år, kommer du neppe til å få den tilbake uansett. Dette setter begrensninger for dere begge. Det at han spør om pause for å dra på fester osv i tre uker høres i alle fall ikke lovende ut, spesielt ikke med tanke på at du plutselig ikke skal ha tilgang til facebook/tlf når du tidligere har hatt fri tilgang. Høres heller ut som han har planer om å flørte/ ligge rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hermoine Skrevet 23. september 2012 #5 Del Skrevet 23. september 2012 Han har nok lyst til å flørte rundt ja, men samtidig ha deg som en trygghet, hvis du skjønner... Virker sånn hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 23. september 2012 #6 Del Skrevet 23. september 2012 Utroskap er et utrolig stort tillitsbrudd, og det at din kjæreste (etter det du skriver), ikke har gått fullt og holdent inn for å gjenoppbygge tilliten din, og til tider bevisst skaper rom for tvil og usikkerhet hos deg, er veldig synd. Hvordan skal man bygge på et forhold når det viktigste grunnlaget er fraværende? På en annen side, har du tydeligvis også bidratt til at tillitsutviklingen har blitt betraktelig hemmet. Hvordan mener du at tilliten skal komme tilbake, når du stadig tar deg rettigheter til å snoke på mobilen hans? Du er nødt til å finne det i deg selv å stole på han, og hvis du fortsetter i den retningen av å snoke, så tror jeg ikke det er mye å samle på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå