Katniss Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Syns for tiden at annenhver tråd så dukker det opp en moderator med meldingen "ryddet for personhets" og da i tråder som er "ufarlige" a la er denne kjolen pen. Greit det er internett, men på andre forumer opplever jeg ikke i nærheten av personhetsen som skjer på KG når det gjelder "ufarlige" emner. Jeg forstår piggene kommer ut når det gjelder religionsdebatter og lignende, men når noen spør hvilken malingstype som egner seg best og folk kaller andre for drittkjerring, hore, egoistisk så lurer jeg på hva som foregår oppe i hodet til enkelte. 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Haha, du er ikke akkurat den hyggeligste kniven i skuffen du heller Men jeg føler personlig at det har vært veldig mange "du er feit" i antrekk og kropp og helse-tråder i det siste. Det er tydeligvis noen som har angst for at folk skal veie mer en 45 kg. Man sier man bruker størrelse 42 og folk svarer "hele verden synes du er feit og ekkel!". Det er bare helt latterlig og unødvendig. Anonym poster: cc3d23c66feb6ed8f4a6b67e6a2144e9 5
Tabris Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Så lenge jeg har vært her (og det begynner å bli et par år), så har folk sagt at "KG er ikke som det var før". Og nå er det min tur. KG har for meg blitt verre og verre, og flommer over med personhets, aggressive innlegg mot kvinner og innvandrere, feige gjester og ABere som slenger ut spydige "one-linere"... KG har blitt så overfylt med den type gørr at jeg begynner å mistrives her. Jeg er bare innom og svarer i tråder om enkle spørmål nå, eventuelt i dagbøkene. Selve diskusjonsbiten er jo helt ødelagt. 11
Katniss Skrevet 23. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2012 Haha, du er ikke akkurat den hyggeligste kniven i skuffen du heller Men jeg føler personlig at det har vært veldig mange "du er feit" i antrekk og kropp og helse-tråder i det siste. Det er tydeligvis noen som har angst for at folk skal veie mer en 45 kg. Man sier man bruker størrelse 42 og folk svarer "hele verden synes du er feit og ekkel!". Det er bare helt latterlig og unødvendig. Anonym poster: cc3d23c66feb6ed8f4a6b67e6a2144e9 En ting er de som rett ut sier: Str 42 er feit og ekkelt, men syns det er så mange som kommer med "skjulte" bitchy kommentarer om vekten til folk som de pakker inn med bekymring om helse.
Gjest avocadoen Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Så lenge jeg har vært her (og det begynner å bli et par år), så har folk sagt at "KG er ikke som det var før". Og nå er det min tur. KG har for meg blitt verre og verre, og flommer over med personhets, aggressive innlegg mot kvinner og innvandrere, feige gjester og ABere som slenger ut spydige "one-linere"... KG har blitt så overfylt med den type gørr at jeg begynner å mistrives her. Jeg er bare innom og svarer i tråder om enkle spørmål nå, eventuelt i dagbøkene. Selve diskusjonsbiten er jo helt ødelagt. Det er jeg enig i. Men det er og hets mot mannfolk også.
Gjest Starlit Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Haha, du er ikke akkurat den hyggeligste kniven i skuffen du heller Men jeg føler personlig at det har vært veldig mange "du er feit" i antrekk og kropp og helse-tråder i det siste. Det er tydeligvis noen som har angst for at folk skal veie mer en 45 kg. Man sier man bruker størrelse 42 og folk svarer "hele verden synes du er feit og ekkel!". Det er bare helt latterlig og unødvendig. Anonym poster: cc3d23c66feb6ed8f4a6b67e6a2144e9 Støtter den
Wonders Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Jeg synes vi bør stå sammen mot bøller, si det rett ut der og da når dere ser det. Og Rapporter-knappen er fin. Moderator'ne er kjempeflinke. Utestengelse av nettadressen skal da ikke være noe problem... Det går på psykisk helse løs, og denne styggedommen må slåes ned på av oss sammen. TA KG TILBAKE! :kghjerte: :kghjerte: 3
Flanør Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Syns for tiden at annenhver tråd så dukker det opp en moderator med meldingen "ryddet for personhets" og da i tråder som er "ufarlige" a la er denne kjolen pen. Greit det er internett, men på andre forumer opplever jeg ikke i nærheten av personhetsen som skjer på KG når det gjelder "ufarlige" emner. Jeg forstår piggene kommer ut når det gjelder religionsdebatter og lignende, men når noen spør hvilken malingstype som egner seg best og folk kaller andre for drittkjerring, hore, egoistisk så lurer jeg på hva som foregår oppe i hodet til enkelte. Når har kvinners kjolediskusjoner noensinne vært ufarlige?
Wonders Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Til alle som vil ha endringer her inne; her er en trå som jeg tok KG tilbake til gamle koselige tider. Tråen het noe om kvinner, og jeg ba om å være så snill å endre til noe annet. Og trykket på Rapporterknappen og forklarte situasjonen. Moderatorens øyne kan ikke være over alt, så vi må hjelpe til alle sammen om det skal bli endringer. Det nytter! :kghjerte: :kghjerte: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=690031 Nå som ts ikke lenger kan endre overskrift i tråen selv, må Moderatoeren hjelpe til... Og de følger opp og hjelper oss . Takk dette gledet meg dypt :kghjerte: :kghjerte: 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå