AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #1 Del Skrevet 23. september 2012 Han jeg bor med ringte meg inatt og hørtes veldig alvorlig ut og ikke minst edru. Han sa.han ikke kom hjem, jeg spurte hvorfor og neida.. han måtte overnatte på glattcelle, måtte fortelle alt når han kom hjem, kunne ikke prate mere. Så, Jeg har aldri vært på glattcelle eller kjent noen som har vært det. Hva kan være grunnen til at han er der? Hun hørtes helt edru ut, var helt rolig.. Han skulle visst bli avhørt idag. Hvor lang tid pleier det å ta? Anonym poster: b6e7a0c2bedc4aa51f67c39beba843e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 23. september 2012 #2 Del Skrevet 23. september 2012 Kan være mange ting. Som regel så er det fyll, slossing og annen oppførsel som politiet har reagert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 23. september 2012 #3 Del Skrevet 23. september 2012 Kan være så mangt det. Slåssing, hærverk, bråk, urinering på offentlig sted, kan ha stjålet noe på 7-11, befølt noen osv osv. The list goes on. Vet ikke hvor lenge avhør kan ta, men går nok med noen timer avhengig av hva som har skjedd/beviser/hvor samarbeidsvillig han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå