Gå til innhold

30 årsgave til samboer

amalieli

Anbefalte innlegg

Litt usikker om dette ble riktig tråd, men prøver :)

Min samboer (og forlovede) har bursdag nå i november og vi skal ha passe stort selskap (leid lokale og bestilt mat og kake) og jeg vil gjerne finne en SUPERFANTASTISK gave, hehe.

Litt om han:

Glad i biler og fotball

Ikke noen leseløve eller partygutt

Liker opplevelser

Har lett og lett på nett, kikka litt på fotballtur, men ser det kan bli ganske dyrt.

Hadde håpet at Top Gear skulle komme til Norge, men kunne ikke finne noen info.

Noen som har noen gode tips til meg? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje noen billetter til en konsert eller ett show som han liker.

En sydentur, eller en storbyferie?

Hvis du bestiller en god stund i forveien så trenger det jo ikke å bli noe dyrt. Kjekt å ha noe å glede seg til. Eller om dere har mulighet til å hoppe på noe dagen etter bursdagen f.eks? så er det jo mange restplasser billig.

Jeg fikk londontur av sambo til bursdagen! Han passet på at jeg ikke hadde noen planer for helgen (hadde bursdag på en torsdag) og han hadde ordnet meg fri fra jobb på fredagen. På morgenen fikk jeg en konvolutt med norske kroner, syntes det var en litt kjedelig pressang ;) Men så fikk jeg en flybillett til Oslo, ett fly som gikk samme ettermiddag. Fikk beskjed om å pakke for hele helgen. På hotellreservasjonen stod det at vi kun skulle være en natt, så jeg fortod ikke helt hva som skjedde.. Der ble vi da over natten og jeg fikk shoppet litt for pengegaven på morgenen. Så fikk jeg en konvolutt med pund, og jeg begynte å skjønne tegninga.. Da fikk jeg billetter videre til London! Var en fantastisk bursdagspressang og opplevelse med min kjære. Kanskje noe slikt hadde vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen billetter til en konsert eller ett show som han liker.

En sydentur, eller en storbyferie?

Hvis du bestiller en god stund i forveien så trenger det jo ikke å bli noe dyrt. Kjekt å ha noe å glede seg til. Eller om dere har mulighet til å hoppe på noe dagen etter bursdagen f.eks? så er det jo mange restplasser billig.

Jeg fikk londontur av sambo til bursdagen! Han passet på at jeg ikke hadde noen planer for helgen (hadde bursdag på en torsdag) og han hadde ordnet meg fri fra jobb på fredagen. På morgenen fikk jeg en konvolutt med norske kroner, syntes det var en litt kjedelig pressang ;) Men så fikk jeg en flybillett til Oslo, ett fly som gikk samme ettermiddag. Fikk beskjed om å pakke for hele helgen. På hotellreservasjonen stod det at vi kun skulle være en natt, så jeg fortod ikke helt hva som skjedde.. Der ble vi da over natten og jeg fikk shoppet litt for pengegaven på morgenen. Så fikk jeg en konvolutt med pund, og jeg begynte å skjønne tegninga.. Da fikk jeg billetter videre til London! Var en fantastisk bursdagspressang og opplevelse med min kjære. Kanskje noe slikt hadde vært noe?

Takk for gode tips :D

Driver å leter litt etter Top-gear billetter, men ser som sagt ikke ut som de kommer til Norge. Er snakk om Sverige, men har ikke funnet noe konkret ennå. DET hadde vært gaven vet jeg!

Storbytur kan jo raskt bli dyrt, men holder øyenene åpne, evnt fotballtur (få med andre til å kjøpe billett til han kanskje?)

Sitter å googler å kikker overalt på nettet - har vært inne på tanken på rafting, men usikker på om det er tingen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heier han på et spesielt fotballag i utlandet? Kanskje en tur på hjemmekamp med dem?

Ja har tenkt på det, han har et favorittlag, men så at flybillettene kom seg på over 7000 :/ tok for oss to, da jeg ikke tror han vil reise alene.. Men skal se litt mer på fly og ulike datoer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...