Gå til innhold

Finn.no har slettet meg/mine annonser...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en profil på finn.no i mange år nå, og har vært en "trofast" bruker med tanke på at jeg har solgt mye, gitt bort mye og kjøpt mye via nettsiden. I løpet av den siste måneden har jeg kjøpt og betalt fire annonser der.

I dag oppdaget jeg plutselig at alle annonsene mine var borte, de har tydeligvis blitt deaktivert, men også fjernet fra min profil slik at jeg ikke har kontroll over dem/ser dem ikke på min egen profil. Forsøkte å logge meg ut, for så å logge meg inn, og oppdaget at jeg ikke lenger får til å logge inn. Det må bety at hele brukerkontoen min der er slettet. Kontaktet Finn.no tidlig i dag via to e-postadresser for å høre hva dette betyr/hva som har skjedd, men har ikke fått respons enda. Vet ikke hva jeg kan ha gjort som har utløst total sletting og fjerning av absolutt alle annonsene mine!

Er det noen som har opplevd det samme, evt. noen som har opplevd at dette har skjedd ved en feil? Blir stresset, med tanke på at jeg gjerne skulle ha blitt kvitt flere av møblene jeg har lagt ut i en annonse senest denne uken...

Anonym poster: 46bd05e6a50c5b4976c460a3c2215d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en mulighet at du har blitt hacket?

Anonym poster: 7fcfcfc36cfc776137417bbdd3552cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil kanskje tro at noen har greid å kommet seg inn på kontoen din.

Og dermed har Finn.no stoppet alle annonsene dine, men jeg bare tipper nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en mulighet at du har blitt hacket?

Anonym poster: 7fcfcfc36cfc776137417bbdd3552cf1

I den lille perioden jeg hadde tilgang til min egen profil, så jeg alt jeg hadde lagt til i huskelisten min, samt at jeg så de ulike søkene jeg har lagret. Men absolutt alle annonsene mine var borte. Når jeg klikket inn på to av annonsene via linker i e-poster jeg har fått, står det at de er deaktivert. I og med at jeg ikke selv kan gjøre noe med annonsene jeg har lagt ut, tror jeg at det må være finn.no som står bak.

Anonym poster: 46bd05e6a50c5b4976c460a3c2215d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...