Gå til innhold

Kjæresten foretrekker bimboer, jeg synes det er flaut.

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er så utrolig utseendefokusert. Kvinner skal alltid være stelt på håret(Det må være langt), perfekt sminke med fine farger på øyenskyggen, "elegante" kjoler og HØYE hæler. Fransk manikyr til en hver tid, neglene må være en viss lengde og være flate på toppen. Ikke minst må fingrene være lange og tynne, gjerne med en veldig bred ring. Helst skal de være latin-amerikanske eller øst-europeiske, og må være tynne og utstråle seksualitet.

Han er så kravstor når det kommer til utseende at jeg blir helt sliten i hodet. Det er da ingen som går slik hver bidige dag med mindre en en rikmannsfrue med intet annet å styre med enn å passe på sosial status. Men dette forventer han altså.

Jeg ser absolutt ikke sånn ut, og bruker ikke så mye tid på meg selv som alt dette krever. Jeg vet han vil være med meg uansett(selv om jeg vet han er litt misfornøyd), men jeg synes det er flaut at jeg er med den typen mann som foretrekker bimboer. Altså av den typen som runker til "My girls" av Albino superstars og nakenbilder av Triana.

Jeg blir helt flau av å være med en sånn type, og det verste er jo at jeg i det siste ser opp til disse bimboene som om de er noe bedre enn meg. Finnes det en fremtid med en slik mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får be han om at han slutter å lese fotballfrue ;)

Ringen får han jo nesten kjøpe til deg, hvis det er et krav.

Anonym poster: 0d0287cd1e69d8fe778b61fb593a3054

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det finnes en fremtid med en "sånn" mann kommer an på om du kan lære deg å leve med det. Han har noen ganske spesifikke peferanser, som du ikke liker. Hvor stort problemet er vet du best selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er så utrolig utseendefokusert. Kvinner skal alltid være stelt på håret(Det må være langt), perfekt sminke med fine farger på øyenskyggen, "elegante" kjoler og HØYE hæler. Fransk manikyr til en hver tid, neglene må være en viss lengde og være flate på toppen. Ikke minst må fingrene være lange og tynne, gjerne med en veldig bred ring. Helst skal de være latin-amerikanske eller øst-europeiske, og må være tynne og utstråle seksualitet.

Kvinner skal alltid ditt og kvinner skal alltid datt, men du sier jo at du selv ikke er slik så da er det vel tydelig at kvinner ikke alltid skal være sånn som du beskriver at han liker dem, da. Du må vite det at mannfolk ofte synes litt "horete" utseende på damer er sexy, men de er ikke ute etter slikt i en partner.

Han er så kravstor når det kommer til utseende at jeg blir helt sliten i hodet.

Skjønner ikke helt hvorfor du skal bli sliten i hodet når han er sammen med deg. Burde ikke det være bevis nok på at han ikke bryr seg så mye om alle de der kriteriene som du har fått det for deg? Igjen; hva han velger å runke til og finner opphissende å se på er kanskje billige ludder, men det betyr ikke at han vil ha et billig ludder selv. Han vil antakelig ha en dame med selvrespekt og verdighet som kjæreste, og de andre damene anser han nok bare som "knullbare". Du vil vel være mer enn det?

Jeg ser absolutt ikke sånn ut, og bruker ikke så mye tid på meg selv som alt dette krever.

Nei, du sier så, og men hvordan vet du at han er misfornøyd med det? Det kan være det bare er noe du tror fordi han liker å runke til tøsedamer i ny og ne.

Jeg blir helt flau av å være med en sånn type, og det verste er jo at jeg i det siste ser opp til disse bimboene som om de er noe bedre enn meg. Finnes det en fremtid med en slik mann?

Det høres egentlig ut som det er du som har problemer her, og da mener jeg problemer med å akseptere deg selv og godta at du er vakker på din egen måte. Det er jo tydelig at du egentlig, innerst inne, synes at bimbotøsene er vakre og sexy og at din egen usikkerhet på deg selv er det som gjør at du føler at du må være sånn som dem. I tilegg skylder du på typen din og liksom kamuflerer det og gjør det om til at det er han som er uvanlig og klein og at det sikkert er han det er noe galt med. Jeg tror ikke det. De fleste gutter synes at horete damer er digge og se på, og sånn er det bare. Det du må huske på er at det som oftest ikke ligger noe som helst mer i det enn det. De er "knullbare", men "knullbar" gjør deg ikke til noe konemateriale.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen; hva han velger å runke til og finner opphissende å se på er kanskje billige ludder, men det betyr ikke at han vil ha et billig ludder selv. Han vil antakelig ha en dame med selvrespekt og verdighet som kjæreste, og de andre damene anser han nok bare som "knullbare". Du vil vel være mer enn det?

Nei, du sier så, og men hvordan vet du at han er misfornøyd med det? Det kan være det bare er noe du tror fordi han liker å runke til tøsedamer i ny og ne.

Her kom vel noen av dine egne usikkerheter frem vel ;) Hva vet du om at damene han foretrekker utseende messig er billige luddere og tøsedamer som bare er knullbare?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde jeg ikke orket. For noen år siden var jeg sammen med en fra Brasil som var helt obsessed med utseende. Jeg var liksom aldri bra nok, tynn nok, pen nok. Sånne usikre, patetiske menn kan ødelegge deg psykisk, tro meg. Hva hadde typen din sagt om du kritiserte han?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom vel noen av dine egne usikkerheter frem vel ;) Hva vet du om at damene han foretrekker utseende messig er billige luddere og tøsedamer som bare er knullbare?

Hehe, var kanskje litt tåpelig fremstilt, nå som du peker på det. Jeg mener ikke at de er det, men det var slik de virket gjennom det jeg las fra TS. Jeg er nok usikkert på mye rart selv, og jeg har problemer med å akseptere mitt eget utseende, men jeg er hundre prosent sikker på at kjæresten min liker guttejenter som meg og ikke "bimboer", så om jeg er sjalu på noen så er det ikke på dem. ;)

Endret av Grønnogskjønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Hvordan vet du at kjæresten din liker denne type jenter? Har han fortalt deg det? og hvor gammel er han?

Skjønner at det er slitsomt. Jeg har selv en kjæreste som er fan av den slags. (Han har til og med en eks kjæreste som er slik (blond, dum, langt hår, silikon, manikyr). Det totalt motsatte fra meg selv.

Heldigvis virker det som kjæresten min er mindre opptatt av det i dag. Var verre i starten. Men jeg vet han elsker meg, så han får bare tenne og like hva han vil så lenge han ikke er missfornøyd med mitt utseende.

En ting til. Kjæresten min fant ut at slike bimbo jenter ikke var noe kjæreste emne uansett. Det hjalp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke stille idotiske krav til han også? Sånn at han ser hvor dumt det er. Han får gjøre alt det her selv. Gå til frisøren, fikse neglene, ta ansiktsmaske hver dag. Si du ikke liker at neglene hans ser fæle ut. Og så må han gå i dyre klær og alltid være glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er slike menn patetiske? kan ikke forvente at alle har lik pereferanser når det gjelder utseende.

Er ikke noe galt å ha preferanser, for all del, men syns det er litt unødvendig å kommentere andre damer når man er i et forhold. Er han ikke fornøyd med sin nåværende kjæreste får han bytte henne ut, eller shut the fuck up. Tenk om hun skulle hele tiden kommentere andre menn? Eller si hvor mye hun ønsker typen ligna på Enrique Iglesias? Tviler på han hadde blitt så fornøyd med det..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får du si at du tenner på sånne friskustyper som sykler milevis daglig og som går på fjellet i uker i strekk. At du liker ordentlige barskinger som elsker natur, jakt og er urmenn.

Kanskje han kan føle litt på krava? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er så kravstor når det kommer til utseende at jeg blir helt sliten i hodet. Det er da ingen som går slik hver bidige dag med mindre en en rikmannsfrue med intet annet å styre med enn å passe på sosial status. Men dette forventer han altså.

Hvordan vet du alt dette? Er det noe han har lagt ut om i stor detalj for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Anyways. Spør kjæresten din hvorfor han er sammen med deg da, om han er så giret på bimbo jenter? Er du en å ta til takke med for han eller?

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres veldig mye ut som det idealet på kvinner som typiske manneblader har.

Kanskje han blir påvirket av media av hva som er "hot".

Jeg hadde ikke orket det om det er så ille som du beskriver.

Muligens er det noe du bare tror om ham.

Det er i alle fall få som har overskudd til å leve opp til dette idealet til enhver tid. Vanlige kvinner har jobb og hjem og ta seg av også og har vel ikke overskudd til å være fullstendig velpleid til enhver tid.

Og først og fremst så bør man vel også helst være under 30 år.Og de damene han beundrer slik har kanskje bare seg selv å tenke på og kan bruke all fritiden på seg selv; ja tid og krefter.

Hvordan skal vi andre kunne konkurrere med slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung usikker fyr og du gidder å bry deg??

Finn noen plakater med noen hotte rockestjerner og pælme opp på soveromsveggen og begynn å legg ut om hvor deilig det er med menn som kan å spille gitar. Tro meg, det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...