AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Inspirert av tråden om høye jenter og at de virker dominerende. Har du blitt dømt eller dømt andre etter utseendet? En av de vanligste fordommene er at blonde jenter er løse. Lave menn er underdanige, menn med langt hår er femi, rødhårede er ville i sengen osv Anonym poster: 1b1f678013b6b1516aec567346f56da0
Wednesday Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 (endret) er blonde jenter løse ? "Dumme" har jeg fått med meg, men dette var nytt for meg. ;p Endret 22. september 2012 av Wednesday
Gjest Raindrops Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 (endret) Jeg har (som jeg vet om) ikke blitt møtt med noen fordommer selv, bortsett fra på KG selvsagt. Men jeg har selv feildømt en fyr en gang. Han hadde et skikkelig djevelskt blikk full av faen, og jeg var sikker på at han kom til å spanke meg til jeg hylte av smerte hvis jeg tirret han nok. Typisk høy, barsk metalfyr med store håndflater og mørk stemme. Det viste seg at han var en underdanig kosegutt med en fetish for høyhælte sko, som han helst ville krype på gulvet å slikke på mens de var på bena mine. Ikke helt det jeg hadde sett for meg. Edit: Manglet et ord Endret 23. september 2012 av Raindrops 7
Gjest NozMonster Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 (endret) er blonde jenter løse ? "Dumme" har jeg fått med meg, men dette var nytt for meg. ;p hææ? har du ikke fått med deg det før?? ... herregud, du er blond ass Nei TS- jeg dømmer aldri utseende til folk det er jo ikke særlig snilt! edit- jeg glemte å skrive at jeg tulla... og det er jo en risikosport å glemme understreke det på kg! Endret 22. september 2012 av NozMonster
Wednesday Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 hææ? har du ikke fått med deg det før?? ... herregud, du er blond ass Nei TS- jeg dømmer aldri utseende til folk det er jo ikke særlig snilt! edit- jeg glemte å skrive at jeg tulla... og det er jo en risikosport å glemme understreke det på kg! haha, sikkert derfor jeg ikke vet det.. jeg er så blond og dum at jeg ikke selv er klar over hvor løs jeg faktisk er 1
Gjest NozMonster Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 fra spøk til alvor- jeg tror nok at de aller fleste gjør seg oppfatninger innen få hundredelssekunder når man møter nye folk! om ikke bevisst, så ihvertfall ubevisst.... 3
Gjest NozMonster Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 haha, sikkert derfor jeg ikke vet det.. jeg er så blond og dum at jeg ikke selv er klar over hvor løs jeg faktisk er ja, og bare så du vet det, så utnytter alle menn deg også..fordi du er så dum og naiv! vi forstår jo alle hvordan du kom inn i det yrket du har
Wednesday Skrevet 22. september 2012 #8 Skrevet 22. september 2012 ja, og bare så du vet det, så utnytter alle menn deg også..fordi du er så dum og naiv! vi forstår jo alle hvordan du kom inn i det yrket du har hehe, ja ikke sant
Gjest Gunfreak Skrevet 22. september 2012 #9 Skrevet 22. september 2012 (endret) Jeg er blond, og veldig dum og naiv, jeg tapte mange millioner når en nigiriansk prins ville låne penger av meg så han kunne overføre enda mer penger til banken min. Er det egentlig en fordom å tro at redheads er ville i senge, er jo en antagelse, men ikke for fordom? Eneste jeg vet sikkert om redheads er at de er hotte. Endret 22. september 2012 av Gunfreak 1
absinthia Skrevet 22. september 2012 #10 Skrevet 22. september 2012 Vel... Jeg har vel egentlig ikke blitt møtt med direkte fordommer, siden fordommene mot meg stemmer rimelig bra med virkeligheten.
Cathrine88 Skrevet 22. september 2012 #11 Skrevet 22. september 2012 Ja. Jeg er liten, tynn, smiler mye og har attpåtil 'søte' smilehull og mange tror visst det betyr at jeg er veldig underdanig og ønsker en stor, sterk mann som kan beskytte og straffe meg. Det stemmer ikke helt kan man si. Jeg har rødlig hår i tillegg, så det er sikkert noen som har dømt meg for det også, men de har ikke sagt noe om det til meg. 1
Noir Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Jeg tenker i grunn sjeldent på hvordan folk er seksuelt med mindre jeg er/har vært seksuelt tiltrukket til dem. Og når jeg er det så ser jeg selvfølgelig for meg at de må være helt perfekt, akkurat sånn som jeg vil ha det. (Blitt noen skuffelser, ja.) Har selv opplevd at folk har ganske direkte fortalt meg hva de tror jeg driver med, men finner fulle ukjente som presenterer seg på den måten så usjarmerende at de aldri fikk noen sjans til å bekrefte/avbekrefte teorien sin. Noen har rett, de aller aller fleste tar feil. I følge det som har blitt sagt her før så er jeg antageligvis både dominerende og vill i senga, hvertfall:-P Hahaha
Personlig12 Skrevet 22. september 2012 #13 Skrevet 22. september 2012 Nå må du huske at fordommer ikke bare er negativt.
Gjest Raindrops Skrevet 22. september 2012 #14 Skrevet 22. september 2012 Nå må du huske at fordommer ikke bare er negativt. Det er viktig å huske. Fordommer er jo bare meninger man gjør seg opp før man vet sannheten, og siden vi er tenkende mennesker som konstant prøver å finne meningen med ting så forhåndsdømmer vi hele tiden. Det er ikke noe galt i det så lenge man er åpen for at man kan ha gjort seg opp feil mening. 2
Gjest gnækvåg Skrevet 22. september 2012 #15 Skrevet 22. september 2012 Blir ofte tatt for å være ligge-underst homo pga håret og stilen. Sannheten er at jeg ofte en mannsgris som er ganske bøs (på gøy og med hensyn) med jentene. Når det er sagt så blir jeg lett imponert av 'sterke kvinner'. Ikke femnazier, sånne som Gina Carano, politi, leger, Line Verndal, Benedicte Adrian etc...
Wednesday Skrevet 22. september 2012 #16 Skrevet 22. september 2012 Blir ofte tatt for å være ligge-underst homo pga håret og stilen. Sannheten er at jeg ofte en mannsgris som er ganske bøs (på gøy og med hensyn) med jentene. Når det er sagt så blir jeg lett imponert av 'sterke kvinner'. Ikke femnazier, sånne som Gina Carano, politi, leger, Line Verndal, Benedicte Adrian etc... wink wink 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #17 Skrevet 22. september 2012 Har typisk latino/eksotisk-look med brun hud(jeg stammer fra Sør-Amerika), og blir ofte tatt for å være en sjarmør. Fakta er at jeg nok er totalt motsatt. :gjeiper: Anonym poster: 74f8815fce00d11307bac843ed9557cb
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. september 2012 #18 Skrevet 22. september 2012 (endret) . Endret 22. september 2012 av Evilposelos
Alice123 Skrevet 22. september 2012 #19 Skrevet 22. september 2012 Jeg dømmer folk etter utseende hele tiden. Det stemmer ikke alltid. Når jeg møter dem og får snakket med dem, gjør jeg opp en mening om dem etter tre-fem minutter. Det stemmer alltid (selv når jeg ikke vil det). Selv er jeg høy og blond. En del har blitt overasket. Mange tror jeg er litt dum og overfladisk på grunn av hårfargen min, men blir overasket (jeg intresserer meg for det russiske språket, situasjonen i Nord Korea og er lidenskapelig opptatt av klassisk litteratur og urban fantasy). Jeg er feminist og ganske hard i snakk og meninger, og ingen tror jeg er sub BDSMer. Men ja, eg dømmer hele tiden andre. Men selvfølgelig endrer jeg meining når de motbeviser fordommene mine mot dem.
Gjest HunterLady Skrevet 22. september 2012 #20 Skrevet 22. september 2012 Jeg dømmer alle jeg møter. Jeg har blitt dømt som mye rart også, men det aller meste har stemt. Jeg er visst ganske forutsigbar, og utseendet mitt stemmer ganske godt overens med personligheten min. Eneste er vel at mange har trodd at jeg var litt dum og "bimbo", men sagt etterpå til meg at de nærmest ble sjokkert over at jeg absolutt ikke er det på noen som helst måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå