Chiqette Skrevet 22. september 2012 #1 Del Skrevet 22. september 2012 Nå har jeg altså tatt kontakt med banken min for og få lån til bolig. Jeg skal på møte der, etter og ha spurt meg grundig ut om inntekter osv. Nå har det seg sånn at jeg søker med samboern min som medsøker. Jeg har netto utbetalt ca 12000 i mnd i fast stilling, og han 16000 i fast stilling. Jeg har ett lite studielån i tillegg på 20000. Trur dere det ville vært mulighet til og fått oss ett lån? Håper på lån på litt over 1 mill, men vi har ikke egenandelen eller den, bare kausjonist. Blir spennede og høre litt mer om dette på møtet, men kanskje noen her har litt greie på det? om det er noe mulighet for oss? vi ønsker svært gjerne å få kjøpt noe eget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #2 Del Skrevet 22. september 2012 Utifra inntektene deres så skal ett lån på litt over 1 million ikke være noe problem! I tillegg til stuelånet ditt. Ville vært litt vanskeligere dersom det var billån og barn i bildet i tillegg, men ikke umulig alikevel! Det at dere ikke har egenkaptil ville gjort det umulig, men siden dere har kausjonist, og dersom h*n har god nokk råd/verdier som kan stilles som sikkervet dersom dere ikke klarer betale utgifter lån renter etc, så skal h*n klare betale istedet.. Men som sagt, utifra inntektene deres, og at du har kausjonist, så går dette her problemfritt lykke til! Anonym poster: 69b256b06dd67415cb1ebe33b5fb1eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettemarit_ikke Skrevet 22. september 2012 #3 Del Skrevet 22. september 2012 En kausjonist hjelper, men det er ikke sikkert det er nok. Bare ta en tlf til banken så får du skikkelig svar, det blir mye synsing her onne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå