AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #1 Del Skrevet 22. september 2012 Hei! Min kusine fyller 23 år. Vi har vokst opp sammen, og er utrolig gode venninner. Snart skal hun feire bursdagen sin, og jeg vil gi henne noe kult/kreativt/koselig/morsomt! Hun har jo alt hun trenger av ting, klær, smykker, sminke osv. Og hun elsker tullegaver og slikt. Men jeg vil ikke gi noe helt tullete uten mening. Det jeg tenkte: Stoooooort gratulerer-med-dagen-kort med litt bilder og sånt. Eller er det lame? Og så må jeg finne på en gave. Forslag?? Anonym poster: 99f7e8486954c6bbc23400badac33a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 22. september 2012 #2 Del Skrevet 22. september 2012 Bursdagskortet hørtes jo ut som en koslig ide` Kommer litt ann på hva hun liker? Skal det være dyrt/billig, eller hva har du tenkt å bruke på det? Hadde jo gått ann å ta noe som dere kan gjøre sammen, kjøpe biletter til en konsert/tur/reise etc. Eller lage scrap-book, det er koslig! Eller noe som minner deg om henne, eller noe som er intert mellom dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 22. september 2012 #3 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Gavekort på massasje enten fra deg eller hos massør ? Det må være deilig Endret 22. september 2012 av eva-80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #4 Del Skrevet 22. september 2012 Hva mener du med tullegave? Jeg ga broren min ei fisepute, den falt i smak! Anonym poster: 6f38b99529cbaaeb757860a6c5a670dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå