Gå til innhold

Noen her på kg som har tatt tilbake eksen?

muffin26

Anbefalte innlegg

Er i dette dilemma nå. Han vil ha meg tilbake,men jeg er ganske sikker på at jeg ikke vil. Jeg vil bare høre om erfaringer kan det bli bedre andre gangen. Kan noen mennesker forandre seg til bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gjort det flere ganger. samme ex.

jeg har sterk tvil på at noen kan forandre seg på kort tid.

og, det gjelder i høyeste grad menn. vi blir eldre, men vi utvikler bare våre metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tvilen råder jeg deg til å ikke slippe. jeg aner ikke hva det er han skal ha forandret, men hvis det var slik at det var grunn nok til at det ble slutt sist gang, så er det alvorlig nok. og jeg vet/tror ikke noen mann forandrer seg på så kort tid. det krever mye av situasjonen, det skal virkelig være hjerterivende dypt og dramatisk for at menn forandrer seg totalt.

jeg vet, for jeg har sagt det der mange ganger selv, og jeg er ikke unik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å få et svar fra ën mann. Derë vet jo hvordan menn tenker. Grunnen til at det ble slutt jeg ville ha barn og han var sterkt imot det. Nå vil han det sier han ganske rart å ønske dette iløpet av så kort tid. Jeg tror han var utro også tok det opp med han og han nekter,men alle bevisene tyder på det motsatte. Derfor denne tvilen. Luurer bare på hvorfor noen menn vil ha eksen tilbake hvis de ikke har forandret seg. Hva er poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke noe godt svar på det, dessverre. jeg selv var så avansert at jeg tok ex tilbake hele 7 ganger før jeg begynte forstå at dette ikke var noen god ide.

jeg vet ikke hva du skal gjøre eller hva som er best for deres situasjon, men jeg ber deg om å tenke deg godt om. bruk hodet, ikke magefølelsen. husk at magefølelsen har shit for brains.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for råd,men jeg har bestemt meg ganske sikkert. Jeg tar han ikke tilbake. Tenkt gjennom mye og som du sier så skal det mye til før noen forandrer seg til bedre. Han savner meg nok bare og sier alt jeg vil høre for at jeg skal gå tilbake..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke noe godt svar på det, dessverre. jeg selv var så avansert at jeg tok ex tilbake hele 7 ganger før jeg begynte forstå at dette ikke var noen god ide.

jeg vet ikke hva du skal gjøre eller hva som er best for deres situasjon, men jeg ber deg om å tenke deg godt om. bruk hodet, ikke magefølelsen. husk at magefølelsen har shit for brains.

Uenig med deg CadillacJack. Magefølelsen sier ofte det som innerst inne føles rett. Det er en grunn til at man har magefølelse.

Når det gjelder deg ts, synes jeg man godt kan forandre det å ville ha barn eller ikke. Mange kan først tro de ikke vil ha barn , for så å ønske barn..Selv er jeg godt voksen , men ennå usikker på dette. Noen ganger kan jeg ønske barn, andre ganger ikke. Det med å ønske barn, kan og ha med partner å gjøre. Hvis man er sammen med noen man virkelig er glad i, er det kanskje lettere å ønske barn selv om jeg vet at det finnes mange single som ønsker barn.

Det er og mange som ser hva de først hadde etter at et forhold har blitt slutt. Du må kjenne på din indre stemme her. Hva med å date han en periode, se det an, ta et lite steg av gangen å føle etterhvert om det føles rett eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame jeg har ikke så lyst å datë han for så at det skal vise seg at alt er det samme. Jeg mister tid kanskje får følelsene tilbake. Orker ikke å gå gjennom hjertesorg igjen pga samme person. Det med barn og at han vil det nå virker jo veldig rart. Han var sikkelig imot det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne46år

Ikke gjør det TS! Har selv tatt tilbake en ex, etter at han sa han hadde forandret seg. Det hadde han ikke! Han bare snakket meg etter munnen, for å få meg "på kroken" igjen.

Du har jo i tillegg en mistanke om utroskap, og heller ikke så lyst til å ta ham tilbake virker det som. Da går det an å bruke hodet, og være realistisk og se at dette forholdet ikke er liv laga. Skjønner også det du sier om hjertesorg. Jeg hadde også det da det ble slutt første gangen, og andre gangen ble det helt forferdelig, fordi jeg da ble ekstra skuffet. Ble vel både skuffet over ham som lovte at han var forandret på et område som skaffet oss problemer, og skuffet over meg selv, at jeg var så svak for ham selv om jeg visste at forholdet ikke var bra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar. Jeg er ganske sikker på at han var. Psykisk utro med ën dame han nekter den dag i dag,men det sårer. Nå har jeg snakket med han et par dager ganske mye og må inrømme jeg ble fristett til å prøve igjen,siden han sa alt det fine. Nå har jeg satt ën strek bedt han aldri ringe igjen mest pga denne utroskapen som han forsatt nekter. Han sa greit og ga ganske så fort opp. Sa han ikke skulle kontakte meg mer. Det som er irriterende nå jeg savner å snakke med han. Hvorfor skal det være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt ann på årsaken til bruddet vil jeg si og hvor lengesiden evt. Har det vert ett stormfult forhold med mye sjalusi,ikke tenk på noe gjenforening!!

jeg er nå sammen med min x. men vi møttes tilfeldig igjen etter 15 år! årsaken til bruddet var litt uvist,men var trolig en kombinasjon av å ikke takle død i nær relasjon og reaksjonene etter dette.og at vi var ung.

men det var sann kjærlighet! og vi prøvde mange ganger,men greide ikke snakke om dei vanskelige tingene.den gang.

Når vi møttes igjen hadde vi begge forstått at kjærligheten mellom oss hadde bestått,og vi fikk snakket ut om dei store tingene i livet. vi vet at vi ikke har noen garanti og lever litt i nuet,og gir hverandre rom.

så vil anbefale deg å følge hjerte,men ikke glem at ingen har garanti. lykke til med dine valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg vil slå et slag for oss ekser som kan forandre seg. Det ble slutt med meg og min eks pga meg, ikke fordi jeg var utro eller noe, men fordi jeg rett og slett lenge var en ekkel person som sa sårende ting. Han dumpet meg.. Etter noen uker innså jeg at jeg var blitt en roligere, stødigere, greiere person. Den perioden hvor jeg var en slem dritt så hadde jeg også slitt med indre uro,angst, vært veldig sliten, og dermed irritabel med kort lunte.

Når jeg kjente at jeg hadde forandret meg, tok jeg kontakt med eks og fortalte ham om det. Vi er nå sammen igjen. Men nå skal det sies at vi begge ville ha hverandre også i andre omgang, du liker ikke en gang tanken på å bli sammen med ham, så like greit at du dropper det. Poenget var bare at en kan forandre seg, det kan skje..

Anonym poster: 6a544387ec4890ac8b4458c9c287892e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen var frem og tilbake mange ganger, over flere år. Vi hentet virkelig frem det verste i hverandre som kjærester, men funket derimot ypperlig sammen som venner. Var nok det som rotet det til... Men vi tok til vettet etter noen forsøk, og takk og lov for DET..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...