Gjest Ulykkelig, lykke Skrevet 21. september 2012 #1 Del Skrevet 21. september 2012 Har blitt sammen igjen med eksen min som jeg har lengtet etter å bli sammen med etter at vi var fra hverandre i 4 år. Grunnen til brudd sist gang var pga flyttinh, jobb og skole, så vi har alltid hatt det fint sammen. Han elsker meg og ville gjort alt for meg, en utrolig god gutt, men jeg føler meg litt kvelt og merker mine følelser har begynt å forsvinne. I løpet av tiden som vi var fra hverandre møtte jeg en annen gutt, vi hadde det også utrolig fint sammen, og jeg koste meg veldig sammen med han. Vi har aldri vært sammen, men jeg ville være kjæresten hans når vi hadde mye kontakt. For noen mnd siden tok han kontakt med meg igjen, og jeg fortalte han at jeg var i et forhold, uansett klarte vi ikke å la være å snakke sammen og det har endt opp med at vi har flørtet en del og han har fortalt med at han er forelsket i meg og har vært det lenge. Nå er jeg så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre, har det veldig bra med begge to og begge er oppriktig gode gutter. Hvem skal jeg velge? Har utrolig nok fått følelser for begge to. har aldri vært så usikker som jeg har vært nå, så jeg vurderer å ta meg en ferie jeg kan være helt for meg selv der jeg ikke har kontakt med noen av dem for å se hvem jeg savner mest, men føler dette er slemt ovenfor dem. HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bCool Skrevet 21. september 2012 #2 Del Skrevet 21. september 2012 Luksusproblem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 21. september 2012 #3 Del Skrevet 21. september 2012 Eg tenkjer sånn (naive meg): dersom du har ein kjæreste og byrjar elske ein annan, så var ikkje han første den rette for deg. Men som alle reglar fins der alltid unntak.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeeest Skrevet 23. september 2012 #4 Del Skrevet 23. september 2012 Har du ikke rette følelser for kjæresten din så ville jeg gjort det slutt med en gang.. Men gresset er dessverre ikke alltid grønnere på den andre siden, selv om det er en god flørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2012 #5 Del Skrevet 23. september 2012 Hvis du er i et forhold som er bra og fungerer godt ville jeg valgt å bli i det forholdet :-), og da droppet kontakten med han andre. Jeg tror du er smigret og har følelser, men du vet jo ikke om det kommer til å fungere med han andre. Det vil alltid dukke opp noen som en kan bli betatt av i et langvarig forhold og det handler derfor om valg :-). Selv er jeg singel, og vet nå at forhold som fungerer bør en ikke forlate så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå