Gjest Gjest Skrevet 22. september 2012 #21 Del Skrevet 22. september 2012 Tusen takk for svar Anonyma. Du har rett, det er ikke oppbyggende, ikke i det hele tatt. Ellers i livet takler jeg jo det meste på strak arm, og er ikke typen til å finne meg "tull". Men akkurat når det kommer til menn og relasjoner, føler jeg meg rett og slett litt tilbakestående. Det er akkurat som om ordenen neskter å komme ut av munnen min hvis jeg tenker at jeg skal snakke med ham om oss, utenom akkurat det temaet snakker vi om absollutt alt og er veldig åpne mot hverandre. Det har vel kanskje noe med at jeg er redd for svaret, at jeg ikke føler meg klar for å bli avvist. Akkurat nå har jeg det jo veldig bra sammen med ham, men det er jo denne usikkerheten. Hvis han ikke har følelser for meg, kan han jo bli forelsket i nabojenta i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyma Skrevet 22. september 2012 #22 Del Skrevet 22. september 2012 Tusen takk for svar Anonyma. Du har rett, det er ikke oppbyggende, ikke i det hele tatt. Ellers i livet takler jeg jo det meste på strak arm, og er ikke typen til å finne meg "tull". Men akkurat når det kommer til menn og relasjoner, føler jeg meg rett og slett litt tilbakestående. Det er akkurat som om ordenen neskter å komme ut av munnen min hvis jeg tenker at jeg skal snakke med ham om oss, utenom akkurat det temaet snakker vi om absollutt alt og er veldig åpne mot hverandre. Det har vel kanskje noe med at jeg er redd for svaret, at jeg ikke føler meg klar for å bli avvist. Akkurat nå har jeg det jo veldig bra sammen med ham, men det er jo denne usikkerheten. Hvis han ikke har følelser for meg, kan han jo bli forelsket i nabojenta i morgen... Det du og skal tenke på, er at om han ikke gir deg det svaret du vil høre, så er det faktisk andre der ute for deg! Som vil være din kjæreste på godt og vondt. Det kan og være at du blir mer attraktiv for han når du setter grenser for deg selv. Vet om ei som gjorde det til mannen hun så, hun turde egentlig ikke som deg, å si ifra, men det viste seg at det var det som fikk han til å virkelig satse på henne! Hun satte ned foten, sa at hun ville mer, hvis han ikke ville, orket hun ikke mer, enkelt og greit. Hun sa at hun vet at der finnes andre menn som vil ha henne, og at hun gidder ikke kaste bort tida si på en som aldri vet...Han våknet! Han så at hun hadde bein i nesa, han sluttet å ta henne for gitt! Hun viste at hun hadde selvrespekt, og det er attraktivt. Ta steget, si ifra! Hvis han fortsatt er usikker, si at du må bryte for å komme videre. Det handler om at du må ta vare på deg selv! Mange mennesker ser ikke hva de har før de holder på å miste det. Godt mulig han våkner! Uansett svar, du vil etterhvert få det bedre! Du har det ikke godt nå, forholdet tærer mer enn det nærer! Jeg har tro på deg, klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå