Gå til innhold

Får kvinner en god følelse inni seg når de ser menn med brede skuldre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker brede skuldre ja. Når min mann går rundt i en tettsittende t-skjorte eller tynn genser og står med ryggen mot meg, må jeg ofte bort og stryke på han...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker brede skuldre ja. Når min mann går rundt i en tettsittende t-skjorte eller tynn genser og står med ryggen mot meg, må jeg ofte bort og stryke på han...

Stryke på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stryke på han?

Ja, jeg går bort og stryker hånda mi over ryggen hans. Noen ganger gir jeg han en klem. Det er kanskje litt teit, men jeg liker det og han klager ikke;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg går bort og stryker hånda mi over ryggen hans. Noen ganger gir jeg han en klem. Det er kanskje litt teit, men jeg liker det og han klager ikke;)

Jeg synes det høres riktig så koselig ut jeg :) Når jeg også ser noe jeg liker så vil jeg gjerne være i nærheten av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell

Jeg tror faktisk gutter tenker mer på dette enn jenter. Min lillebror er bodybuilder og han er veldig opptatt av brede skuldre og muskler, han skal også hele tiden vise seg frem. Så hver gang han er på besøk, eller jeg er på besøk hos ham så må jeg se på musklene hans, og kanskje gi han et kompliment. Vi trener på samme senter og ofte så hører jeg gutta gi hverandre komplimenter som "jøss, så brede skuldre du har" eller "så stor du har blitt" osv. Jeg synes litt muskler er fint, men jeg føler at gutter overdriver litt nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja elsker brede skuldre, yummi! Men jeg har komplekser for mine frodige lår og hofter, liker ikke menn tynne jenter da? :(

Jeg elsker ihverfall jenter som ser ut som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...