Gjest Gjest Skrevet 21. september 2012 #1 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg får det når jeg ser damer med frodige lår og brede hofter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #2 Del Skrevet 21. september 2012 Anonym poster: be47f938ceb1031fca0a5dac62ad4dbb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2012 #3 Del Skrevet 21. september 2012 Det skal litt mer til en brede skuldre for at det skal kile noen steder her iallefall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 21. september 2012 #4 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg fikk meg en god latter nå, i hvert fall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 21. september 2012 #5 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg liker brede skuldre ja. Når min mann går rundt i en tettsittende t-skjorte eller tynn genser og står med ryggen mot meg, må jeg ofte bort og stryke på han... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2012 #6 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg liker brede skuldre ja. Når min mann går rundt i en tettsittende t-skjorte eller tynn genser og står med ryggen mot meg, må jeg ofte bort og stryke på han... Stryke på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 21. september 2012 #7 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg fikk meg en god latter nå, i hvert fall! Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 21. september 2012 #8 Del Skrevet 21. september 2012 Stryke på han? Ja, jeg går bort og stryker hånda mi over ryggen hans. Noen ganger gir jeg han en klem. Det er kanskje litt teit, men jeg liker det og han klager ikke;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest er best Skrevet 21. september 2012 #9 Del Skrevet 21. september 2012 Ja elsker brede skuldre, yummi! Men jeg har komplekser for mine frodige lår og hofter, liker ikke menn tynne jenter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2012 #10 Del Skrevet 21. september 2012 Ja, jeg går bort og stryker hånda mi over ryggen hans. Noen ganger gir jeg han en klem. Det er kanskje litt teit, men jeg liker det og han klager ikke;) Jeg synes det høres riktig så koselig ut jeg Når jeg også ser noe jeg liker så vil jeg gjerne være i nærheten av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell Skrevet 21. september 2012 #11 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg tror faktisk gutter tenker mer på dette enn jenter. Min lillebror er bodybuilder og han er veldig opptatt av brede skuldre og muskler, han skal også hele tiden vise seg frem. Så hver gang han er på besøk, eller jeg er på besøk hos ham så må jeg se på musklene hans, og kanskje gi han et kompliment. Vi trener på samme senter og ofte så hører jeg gutta gi hverandre komplimenter som "jøss, så brede skuldre du har" eller "så stor du har blitt" osv. Jeg synes litt muskler er fint, men jeg føler at gutter overdriver litt nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2012 #12 Del Skrevet 21. september 2012 Ja elsker brede skuldre, yummi! Men jeg har komplekser for mine frodige lår og hofter, liker ikke menn tynne jenter da? Jeg elsker ihverfall jenter som ser ut som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå