kissa85 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #61 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har time i kveld veldig spent.. Nå sitter jeg og ser på all snøen som laver ned koselig Bra med deg Pynestøv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 29. oktober 2012 #62 Del Skrevet 29. oktober 2012 Så spennende!! Du må oppdatere oss så fort du har mulighet! Her snør det også. Koselig syntes jeg. Mange som klager på snøen men den hører liksom med i en periode av året. Eneste jeg ikke liker med den er å kjøre på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #63 Del Skrevet 29. oktober 2012 Samme her ara. Og jeg syns nesten det er perfekt timing på snøen jeg.. nå som vi har stilt klokka og dagene blir mørkere så passer det perfekt med den lyse fine snøen og i går fikk jeg opp nye gardiner og gardinstenger på stua så i dag er alt bare perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. oktober 2012 #64 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har time i kveld veldig spent.. Nå sitter jeg og ser på all snøen som laver ned koselig Bra med deg Pynestøv? Så spennende!! Gleder meg til du kan oppdatere oss. Tipper alt er kjempebra med den lille. Hvilke symptomer har du om dagen? Alt bra her. Skal på UL igjen på torsdag, og håper virkelig alt er bra her også. Klarer ikke helt å tro at det skal gå bra, men håper virkelig det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #65 Del Skrevet 29. oktober 2012 Syns egentlig ikke jeg har så mange.. Ømme pupper, oftere sulten, kvalm om jeg går lenge mellom hvert måltid er vel de som driv på nå.. Var veldig trøtt, men det har gitt seg gudskjelov du da pyntestøv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 29. oktober 2012 #66 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det der er en del symptomer syntes jeg! Ikke noe å bekymre seg for. Gleder meg til å høre oppdateringen etter UL i kveld ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 29. oktober 2012 Alt var strålende fikk se en turner av en krabat:) lå knapt stille... <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. oktober 2012 #68 Del Skrevet 30. oktober 2012 så herlig! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. oktober 2012 #69 Del Skrevet 30. oktober 2012 Syns egentlig ikke jeg har så mange.. Ømme pupper, oftere sulten, kvalm om jeg går lenge mellom hvert måltid er vel de som driv på nå.. Var veldig trøtt, men det har gitt seg gudskjelov du da pyntestøv? Ikke kvalm, bare uggen. Det er helst før lunsj. Blir ofte veldig sulten om dagen, og må småspise for å holde det i sjakk. Delvis ømme pupper, veldig trøtt og sliten, dårlig fordøyelse, må alltid stå opp om natten for å tisse, og et veldig ustabilt humør (har en ikke-eksisterende lunte). Men, syns mine symptomer sånn sett er milde, ikke ekstreme og det plager meg litt. Ekstremsymptomene er liksom et tegn på at alt går bra, men er jo mange som ikke har så mange symptomer også. Slik som min mor. Håper bare det er derfor, og ikke at noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. oktober 2012 #70 Del Skrevet 30. oktober 2012 Gratulerer med en herlig liten krabat! Håper jeg er like heldig på UL om to dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #71 Del Skrevet 30. oktober 2012 Tuusen takk var helt merkelig å ligge å se på armer og bein som sprella, og alt det befinner seg inne i meg.. merkelige greier.. men herregud så herlig å vite at alt er bra og nå er det straks bare en uke igjen til 12er grensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 31. oktober 2012 #72 Del Skrevet 31. oktober 2012 Forstår jeg godt! Er glad og lykkelig i dag. Venter en uke, så skal jeg også feire med innkjøp til bebis. Du må legge ut bilde av hva du kjøper til din <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #73 Del Skrevet 31. oktober 2012 Skal gjøre det :D tenkte jeg sku prøve å få lagt ut ultralydbildet her også, men kløner litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #74 Del Skrevet 31. oktober 2012 10+4 <3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dream89 Skrevet 31. oktober 2012 #75 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gratulerer med graviditeten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #76 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tusen takk Dream89 :D gratulerer du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 31. oktober 2012 #77 Del Skrevet 31. oktober 2012 Så fantastisk!! Tenk at de allerede ser ut som et lite menneske med hode, armer og bein! Nå er det bare å nyte tiden framover og glede seg over nurket som ligger å lader inni magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #78 Del Skrevet 31. oktober 2012 Så fantastisk!! Tenk at de allerede ser ut som et lite menneske med hode, armer og bein! Nå er det bare å nyte tiden framover og glede seg over nurket som ligger å lader inni magen din! Det er helt fantastisk så fingrer og alt.. jeg er helt stum :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dream89 Skrevet 31. oktober 2012 #79 Del Skrevet 31. oktober 2012 Så spennende:) Er helt utrolig og se lille baby i magen altså. Har vert på 2 ultralyder til nå og har en til om 2 uker:D Gleder meg til og se:) Og håper jeg får vite kjønnet da:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #80 Del Skrevet 31. oktober 2012 Så spennende:) Er helt utrolig og se lille baby i magen altså. Har vert på 2 ultralyder til nå og har en til om 2 uker:D Gleder meg til og se:) Og håper jeg får vite kjønnet da:D Heldig du da skal vel ikke på noen før den ordinære vi nå, men grubler fælt på om vi skal bestille oss 3d ultralyd også.. Ja det var helt merkelig. Jeg som egentlig HATER gu og alt den slags, var tilogmed hos en kar denne gangen, men så fort det dukka opp en liten krabat på skjermen var jeg solgt. Kunne sikkert ha søtti å skræva enda je hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå