Gå til innhold

Gullet vårt <3


kissa85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er formen ikke noe god i det hele tatt. Usikker på om det er knøttet eller forkjølelsen sin feil. Sovet kjempe dårlig i natt, bare snudd og vridd på meg.. :( og i hele dag har jeg vært en blanding av skikkelig kvalm og sure oppstøt-aktig.. Noen som skjønner hva jeg mener eller kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Joda, går da egentlig bedre syns jeg. Forkjølelsen trakk seg tilbake, men nesa er fortsatt tett :P men men.. Skal til fastlegen på mandag så er veldig spent på hva som skjer da? Om man får noe slags bevis på at det bor noen inni meg da... Enn du da pyntestøv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Joda, går da egentlig bedre syns jeg. Forkjølelsen trakk seg tilbake, men nesa er fortsatt tett :P men men.. Skal til fastlegen på mandag så er veldig spent på hva som skjer da? Om man får noe slags bevis på at det bor noen inni meg da... Enn du da pyntestøv?

Men, hvis du ikke har blødd, og fortsatt har graviditetssymptomer så er det nok en knøtt inni deg skal du se :)

Jeg har det bra, men sliter med en matlyst i berg- og dalbane, lite frister for tiden, men er sulten som fy og må likevel spise. Fant ut i dag at brød med litt smør, ost og skinke var kjempegodt, så da blir det nok mye av det fremover, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hvis du ikke har blødd, og fortsatt har graviditetssymptomer så er det nok en knøtt inni deg skal du se :)

Jeg har det bra, men sliter med en matlyst i berg- og dalbane, lite frister for tiden, men er sulten som fy og må likevel spise. Fant ut i dag at brød med litt smør, ost og skinke var kjempegodt, så da blir det nok mye av det fremover, hehe.

Hehe,, samme her.. lyst på alt, men så fort jeg får det i munn så har jeg ikke lyst på det mer.. merkelig altså.. :P

ellers har jeg vært hos doktoren i dag, men igrunn ikke noe klokere av det.. verken tok de no graviditetstest eller noe spesielle blodprøver.. trodde liksom det var vanlig å ta jeg men.. var for tidlig å ta enkelte graviditetsprøver siden de skal tas i mellom uke 10-12 så fikk time igjen den 8 november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,, samme her.. lyst på alt, men så fort jeg får det i munn så har jeg ikke lyst på det mer.. merkelig altså.. :P

ellers har jeg vært hos doktoren i dag, men igrunn ikke noe klokere av det.. verken tok de no graviditetstest eller noe spesielle blodprøver.. trodde liksom det var vanlig å ta jeg men.. var for tidlig å ta enkelte graviditetsprøver siden de skal tas i mellom uke 10-12 så fikk time igjen den 8 november..

Merkelig. Jeg var der i uke fire og fikk tatt graviditetstest og svangerskapskort. Ved neste svangerskapskontroll, slutten av neste uke (og jeg er 8 uker på vei) blir det også tatt blodprøver og søkt på fødeplass. Er forskjell fra lege til lege later det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! For litt over et år siden var jeg i samme situasjon som deg! Altså, gravid! ;) Fikk en herlig sønn 21.mai!

Vil gjerne følge deg framover. Kanskje jeg til og med har noen råd til deg om det er ting du lurer på! Lykke til videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) så koselig :) foreløpig terminen min er 23 mai så det er ikke langt fra deg :) var du mye dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så mye å se fram til! :D

Jeg var ganske dårlig de 10 første ukene... Men jeg orket å jobbe og sånn. Var mest kvalm på morningen og litt på kveldstid. Kastet heldigvis ikke opp.

Hvordan er formen din? Har du noen sterke symptomer eller føler du deg ganske som før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gudskjelov ikke så kvalm, men totalt utslitt :( gjør ikke noe annet enn å sove etter jobb.. Og har pupper som nesten detter av meg kjennes det ut som :P så noe må det da være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var jeg også de 3 første månedene! Sov MASSE MASSE! Men etterhvert blir det bedre.. Også kommer det til bake på slutten.. ;) Det gjorde det hvertfall her!

Har du vært på tidlig UL? Eller vurderte du det bare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ord.ultralyd i uke 18. Og 3D i uke 29. (Var jeg som kommenterte tråden din når du spurte om UL i LIllehammer, Dr. Lorentzen)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ;) så du var ikke på tidlig ul? Er så nysgjerrig så vet ikke om jeg klarer å vente helt til uke 18 je ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei... Men det er "bare" 9 uker til du skal på ordinær ul da! ;) Og gravid er du jo, og du får jo ikke se så mye når du er så kort vei.. Men du må jo gjøre som du vil, Og hvis det betrygger deg å gjøre det så er jo det bare bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for tosifret :D skal på tidlig ul på mandag.. er så spent på å se om det faktisk bor noen inni meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...