Gjest Bobler Skrevet 21. september 2012 #1 Del Skrevet 21. september 2012 Noen som har forslag til en fin og varm kåpe? Skal helst gå til rundt/nedenfor rumpa. Beige eller sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. september 2012 #2 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) fant noen her til under tusenlappen. Det står ikke om det er ull i dem, så jeg vet ikke om de er varme...Og den samme stilen er nok i flere farger slik du trenger... http://minmote.no/in...er-tusenlappen/ Endret 21. september 2012 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #3 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg fant endelig Kåpe som jeg endelig ville ha ) jippi! Lykke til på kåpe jakt! Anonym poster: c7f842f1590ac37f8c5a67cc8f6af258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. september 2012 #4 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Her er en pen, klassisk kåpe fra Sand. Merk at prisen som oppgis på siden er i Danske kroner, så det kan (?) lønne seg å se etter hva den koster i Norge og sammenlikene basert på valutakurser, frakt og mva. Skulle jeg hatt en ny kåpe i år så hadde jeg nok lagt jobben min å finne denne for å prøve den Edit: Endret lenke da Sand hadde lagt om nettsiden sin. Endret 25. september 2012 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 22. september 2012 #5 Del Skrevet 22. september 2012 fant noen her til under tusenlappen. Det står ikke om det er ull i dem, så jeg vet ikke om de er varme...Og den samme stilen er nok i flere farger slik du trenger... http://minmote.no/in...er-tusenlappen/ Likte godt de siste tre kåpene, er noe sånt noe jeg kan tenke meg Lillepus; Så mye penger bruker jeg nok ikke på en kåpe. Er under 1000-lappen jeg skal bruke, den skal bare brukes litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 4. oktober 2012 #6 Del Skrevet 4. oktober 2012 Drar opp denne litt jeg, fortsatt ikke funnet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #7 Del Skrevet 26. november 2012 Noen som vet noen butikker som har det? Har ikke så veldig lyst å bestille på nett. Anonym poster: 1b2640de91da2fc21a3eef5b470387ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå