SoftKitty Skrevet 23. september 2012 #21 Skrevet 23. september 2012 (endret) Jeg liker den, men jeg har litt for tykt hår så jeg må gre litt på begge sider av håret med den...både over og under og ja..haha det var umulig å forklare. Men den har for korte tagger til å nå helt gjennom håret. Altså tar det litt lenger tid, men jeg bruker den likevel for jeg røyter mindre med den enn med vanlig hårbørste og synes den er god på floker, sikkert fordi den har så tette tagger:) Endret 23. september 2012 av SoftKitty
Gjest BabyBlue Skrevet 24. september 2012 #22 Skrevet 24. september 2012 Syntes den var helt ok, men så var jeg ikke i målgruppen til denne børsten heller med tanke på at jeg ikke har flokete hår. Har derimot en venninne med fint, nordisk hår med tendens til fall og floker, og hun kan ikke leve uten den.
AloeVera Skrevet 24. september 2012 #23 Skrevet 24. september 2012 Prøver igjen jeg ;p Har dere kjøpt compact style eller den vanlige hårbørsten? Og er det noen forskjell på selve kammen på disse to?
Bestemor Skrevet 25. september 2012 Forfatter #24 Skrevet 25. september 2012 Prøver igjen jeg ;p Har dere kjøpt compact style eller den vanlige hårbørsten? Og er det noen forskjell på selve kammen på disse to? Dette lurer jeg også på. Har kjøpt den vanlige . Venter på at den skal komme i postkassa så har ikke testa enda ;-)
Gjest Uanonymbruker Skrevet 25. september 2012 #25 Skrevet 25. september 2012 Jeg har compacten i veska og den vanlige på badet. Det er det samme bortsett fra at compacten er mindre. Her er en video hvor han som har funnet opp konseptet viser den (og den vanlige) frem. Starter ørlite før 05.40
AloeVera Skrevet 25. september 2012 #26 Skrevet 25. september 2012 (endret) Da bestiller jeg den vanlige til meg selv og som noen julegaver :D Gleder meg til å prøve! Endret 28. september 2012 av AloeVera
sologsommer Skrevet 28. september 2012 #27 Skrevet 28. september 2012 ELSKER tangle teezer! har langt og flokete hår og den grer alt uten problem. første børste jeg har hatt som klarer å få vekk flokene
Callisto83 Skrevet 28. september 2012 #28 Skrevet 28. september 2012 Jeg synes den er veldig oppskrytt... Har en liggende, og for meg føles det bare som flokene blir greid ut, men de gjør liksom ikke helt det - taggene er jo altfor myke.
Gjest Guilty Skrevet 28. september 2012 #29 Skrevet 28. september 2012 Fikk Tangle Teezer i julegave ifjor, og har slutta med de andre hårbørstene mine. Har veldig tykt og langt hår med masse floker(spesielt etter vask) og synes det fungerer bedre med denne enn alle de andre børstene jeg har prøvd
Gjest Bloodless Skrevet 6. oktober 2012 #30 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg er ikke superfan. Kanskje jeg har for tykt hår, men som noen andre nevner, blir taggene for korte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå