Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker den, men jeg har litt for tykt hår så jeg må gre litt på begge sider av håret med den...både over og under og ja..haha det var umulig å forklare. Men den har for korte tagger til å nå helt gjennom håret. Altså tar det litt lenger tid, men jeg bruker den likevel for jeg røyter mindre med den enn med vanlig hårbørste og synes den er god på floker, sikkert fordi den har så tette tagger:)

Endret av SoftKitty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes den var helt ok, men så var jeg ikke i målgruppen til denne børsten heller med tanke på at jeg ikke har flokete hår. Har derimot en venninne med fint, nordisk hår med tendens til fall og floker, og hun kan ikke leve uten den.

Skrevet

Prøver igjen jeg ;p

Har dere kjøpt compact style eller den vanlige hårbørsten?

Og er det noen forskjell på selve kammen på disse to?

Skrevet

Prøver igjen jeg ;p

Har dere kjøpt compact style eller den vanlige hårbørsten?

Og er det noen forskjell på selve kammen på disse to?

Dette lurer jeg også på. Har kjøpt den vanlige . Venter på at den skal komme i postkassa så har ikke testa enda ;-)
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har compacten i veska og den vanlige på badet. Det er det samme bortsett fra at compacten er mindre. Her er en video hvor han som har funnet opp konseptet viser den (og den vanlige) frem. Starter ørlite før 05.40

Skrevet (endret)

Da bestiller jeg den vanlige til meg selv og som noen julegaver :D

Gleder meg til å prøve!

Endret av AloeVera
Skrevet

ELSKER tangle teezer! har langt og flokete hår og den grer alt uten problem. første børste jeg har hatt som klarer å få vekk flokene :)

Skrevet

Jeg synes den er veldig oppskrytt... Har en liggende, og for meg føles det bare som flokene blir greid ut, men de gjør liksom ikke helt det - taggene er jo altfor myke.

Skrevet

Fikk Tangle Teezer i julegave ifjor, og har slutta med de andre hårbørstene mine. Har veldig tykt og langt hår med masse floker(spesielt etter vask) og synes det fungerer bedre med denne enn alle de andre børstene jeg har prøvd :)

  • 2 uker senere...
Gjest Bloodless
Skrevet

Jeg er ikke superfan. Kanskje jeg har for tykt hår, men som noen andre nevner, blir taggene for korte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...