enjoylife Skrevet 20. september 2012 #1 Del Skrevet 20. september 2012 Hei jenter/gutter! Nå må dere hjelpe meg litt her. Typen min er ute å reise, og på søndag er han hjemme igjen. Jeg tenkte da å lage en romantisk middag med levende lys, god mat og behagelig musikk. Typisk kjærlighetsmusikk. Problemet er at jeg aldri har vært noe flink på romantikk, så jeg har veldig lyst på noen gode råd om hvilke musikk jeg kan høre på, og hvordan jeg kan gjøre denne middagen bra? Og om du har noen romantiske tips til hverdagen, tar jeg gladelig i mot det også Han er veldig romantikk av seg, så det er jeg som sliter med denne delen. Haha! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 20. september 2012 #2 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg liker å bruke 8tracks.com for å finne frem til spillelister som passer humøret mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2012 #3 Del Skrevet 20. september 2012 ååå, tusen takk :D Noen råd om middagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 20. september 2012 #4 Del Skrevet 20. september 2012 ååå, tusen takk :D Noen råd om middagen? Lasagne er aldri galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2012 #5 Del Skrevet 20. september 2012 Lasagne er aldri galt Det er helt sant. Men det har seg sånn at jeg er student i utlandet. Vi har ikke stekeovn!! hahah Så jeg tenkte på WOK eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isd Skrevet 20. september 2012 #6 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Uansett om du spiser lavkarbo, eller ikke, så er denne veldig god: "2 porsjoner Wok: 2 KYLLINGFILETER 100 G PAPRIKA, GJERNE I ULIKE FARGER 100 G MINIMAIS 100 G FLATE SUKKERERTER SMØR ELLER OLJE TIL STEKING Stek strimlet kyllingfilet i wokpanne eller stekepanne. Legg kyllingen til side, og wok grønnsakene. Grønnsakene skal wokes på høy varme under stadig omrøring. De skal være crispy når de er ferdige og ikke ha stekeskorpe eller være brent. Legg kyllingen tilbake i pannen sammen med grønnsakene. Woksaus: 2 DL KOKOSMELK 4 SS KOKOSMASSE ½ SS REVET FRISK INGEFÆR 3 SS SAFT AV PRESSET LIME 2 TS SAMBAL OELEK CHILIPASTA Bland sammen alle ingrediensene, hell sausen over kyllingwoken mot slutten av steketiden. La sausen bli varm før retten serveres." Både samboer og jeg digger denne! Har prøvd med curry-paste istedenfor sambal oelek, og begge var enige om at det var bedre Red.: Jeg har også byttet ut sukkererter med aspargesbønner - funker bra! Endret 20. september 2012 av Isd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enjoylife Skrevet 20. september 2012 #7 Del Skrevet 20. september 2012 Uansett om du spiser lavkarbo, eller ikke, så er denne veldig god: "2 porsjoner Wok: 2 KYLLINGFILETER 100 G PAPRIKA, GJERNE I ULIKE FARGER 100 G MINIMAIS 100 G FLATE SUKKERERTER SMØR ELLER OLJE TIL STEKING Stek strimlet kyllingfilet i wokpanne eller stekepanne. Legg kyllingen til side, og wok grønnsakene. Grønnsakene skal wokes på høy varme under stadig omrøring. De skal være crispy når de er ferdige og ikke ha stekeskorpe eller være brent. Legg kyllingen tilbake i pannen sammen med grønnsakene. Woksaus: 2 DL KOKOSMELK 4 SS KOKOSMASSE ½ SS REVET FRISK INGEFÆR 3 SS SAFT AV PRESSET LIME 2 TS SAMBAL OELEK CHILIPASTA Bland sammen alle ingrediensene, hell sausen over kyllingwoken mot slutten av steketiden. La sausen bli varm før retten serveres." Både samboer og jeg digger denne! Har prøvd med curry-paste istedenfor sambal oelek, og begge var enige om at det var bedre Red.: Jeg har også byttet ut sukkererter med aspargesbønner - funker bra! Tuuuusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isd Skrevet 20. september 2012 #8 Del Skrevet 20. september 2012 Tuuuusen takk :D Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå