AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #1 Del Skrevet 20. september 2012 Om samboeren har vært utro 1 gang, angrer seg så ufattelig fælt, elsker deg over alt og trygler deg om å bli. Han lover å aldri involvere seg med en annen kvinne igjen. Er det sannsynlig at han ALDRI vil være det igjen? Er jeg naiv om jeg gir han en ny sjanse? Det var ikke sex, men internetsex hvor de chattet snuskete med hverandre og viste kroppene sine til hverandre, onanerte. To uker tidligere kjøpte han en dans på strippeklubb. Er han lei av meg? Hva gjør jeg nå da? Jeg føler meg veeeldig utilstrekkelig, og overhodet ikke pen nok. Jeg fant ut om både dansen og chattingen fordi jeg snoket da jeg følte noe ikke stemte. Huff for et rotete innlegg! Omtrent like kaotisk er hodet mitt i skrivende stund. Anonym poster: 29cd2b3a519aeba46d9abf118f8fa8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 20. september 2012 #2 Del Skrevet 20. september 2012 Litt etter hvor langt forhold det er snakk om, om man er samboere eller om det er barn involvert, kunne nok jeg personlig gitt én sjanse til. Da under forutsetning av at han er villig til å prøve samlivskurs, parterapi og lignende for å forsøke å få et enda bedre forhold etterpå. Men da måtte vi hatt noe sammen som jeg virkelig syntes var verdt å jobbe for, og også han måtte vært villig til å jobbe knallhardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #3 Del Skrevet 20. september 2012 Nei, jeg var utro 3 ganger med samme mann for 12 år siden da jeg sist hadde samboer. Nå har jeg hatt samme kjærest i 6 år og ikke vært utro, ikke tenkt å være det heller. Anonym poster: 78bd121fa279ede24ea208d04024579f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2012 #4 Del Skrevet 20. september 2012 Trådtittel er det dummeste uttrykket jeg hører. Det er helt individuelt hvordan mennesker lever livet sitt, noen er aldri utro mer, andre kan gjøre det flere ganger. Ingen regel på sånt. Det er så mange grunner til at folk er utro, at generaliseringer blir bare tull. Hvordan samboeren din vil takle dette er det umulig for oss å si, dere må finne ut av det sammen. Han viser i hvert fall vilje til å fortsette å bo med deg, og da er det opp til deg som kjenner ham å finne ut om du vil bygge videre på forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 20. september 2012 #5 Del Skrevet 20. september 2012 Hvis han legger seg langflat, trygler, og viser oppriktig anger, så er det helt og holdet opp til deg å avgjøre hvorvidt han mener det, og aldri gjentar det igjen. Hva han tenkte og følte da han gjorde der og da, er noe dere må komme til bunnen av. Det kan være alt fra mangel på selvtillit, til ønske om spenning, eller mangler i forholdet. Han fikk kanskje litt oppmerksomhet, og svevde på den skyen uten å helt tenke over konsekvesene. Du kjenner din samboer best, og best klarer du å avgjøre om han er typen til å gjenta det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2012 #6 Del Skrevet 20. september 2012 Har han hvert utro tidligere? Vet han hvorfor han gjorde de? Hvorfor angrer han (for han ble oppdaget/ vil ha å spise kaken/ for du ble lei deg?) Hva har de gjort med deg? Hvordan fikk de deg å føle? Klarer du å stole på ham igjen? Er du villig å jobbe med forholdet? Hva har du å miste med å gjøre slutt?/ Hva må du komprimisse med deg seg selv med hvis du fortsetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 20. september 2012 #7 Del Skrevet 20. september 2012 Du er nok god for han, men han er kanskje ikke så monogam av seg? Han virker svært opptatt av sex og spenningssøkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #8 Del Skrevet 20. september 2012 Kjæresten min var utro på nettet én gang, og det har aldri gjentatt seg.. Dette vet jeg, fordi jeg fremdeles snoker... Ehe. Vi har det veldig bra sammen, og jeg ser for meg at det er vi som skal leve lykkelige sammen i alle våre dager. Tilliten blir selvfølgelig svekket, og det er jo ikke bra tegn at jeg føler behovet for å sjekke facebooken og mobilen hans. Men, jeg håper at dette er noe som vil gå over med tida. Jeg var utro mot eksen min én gang, men har aldri vært det siden, og det kan ikke falle meg inn å være det i mitt nåværende forhold. Så én gang utro, alltid utro, behøver ikke nødvendigvis å stemme nei Anonym poster: 071875f63a47c45e0446cc21e804f03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #9 Del Skrevet 20. september 2012 Har han hvert utro tidligere? Vet han hvorfor han gjorde de? Hvorfor angrer han (for han ble oppdaget/ vil ha å spise kaken/ for du ble lei deg?) Hva har de gjort med deg? Hvordan fikk de deg å føle? Klarer du å stole på ham igjen? Er du villig å jobbe med forholdet? Hva har du å miste med å gjøre slutt?/ Hva må du komprimisse med deg seg selv med hvis du fortsetter? Har han hvert utro tidligere? Nei, ikke utenom den dansen han kjøpte på utelandsreise med jobben. Vet han hvorfor han gjorde de? Han sier han ikke vet, han tenkte ikke klart. Han var full da han kjøpte stripteasen, men helt edru da han chattet. Han sier han ikke tenkte klart. Hvorfor angrer han (for han ble oppdaget/ vil ha å spise kaken/ for du ble lei deg?) Han nektet for både dansen i utlandet og chattingen helt til jeg kom med klare bevis. Da la han seg langflat. Hva har de gjort med deg? Hvordan fikk de deg å føle? Jeg føler meg ekkel og utilstrekkelig. Ikke bra nok og jeg føler meg tilsidesatt. Klarer du å stole på ham igjen? Det vet jeg ikke. Med tiden, om han spiller med helt åpne kort og gir meg fri tilgang på alt av mail, facebook osv. Er du villig å jobbe med forholdet? Selvfølgelig! Jeg elsker ham jo. Hva har du å miste med å gjøre slutt?/ Hva må du komprimisse med deg seg selv med hvis du fortsetter? Jeg vil miste en god venn, og jeg vil bli ensom.. Anonym poster: 29cd2b3a519aeba46d9abf118f8fa8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solch Skrevet 20. september 2012 #10 Del Skrevet 20. september 2012 Tror alle kan forandre seg, i den forstand at de skjønner at de handlet feil og lærte av feiltrinnet sitt. Men såklart, noen lærer aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #11 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg har vært utro mot kjæresten en gang og kommer aldri til å være det igjen. Har blitt tilgitt og det er nå over 1 år siden. Han har også vært utro en gang mot meg, og aldri vært det siden, det er nå 3 år siden eller noe. Så dermed er vi skuls og forhåpentligvis skjer det aldri igjen. Utroskap nr. 2 er ikke akseptabelt, men alle fortjener èn sjanse hver. Min mening Anonym poster: 78202ad4ca51cb83ce30918b9d7d6117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #12 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg svarer direkte på spørsmålet du stiller i overskriften: Nei. Jeg var "cheater" 1 gang for 10 år siden. Det var dengang, og jeg ville ikke gjort det igjen. Anonym poster: 81aa142083edfcd625f9fed047784d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå