*Shira* Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 Har sett Bram Stoker's Dracula for n gang, digger bare denne filmen. Synest også dette temaet er utrolig spennende, Grev Dracul skal jo beviserlig ha levd. Tror dere på Dracula og vampyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 grev dracul har levd ja det var en rumensk fyrse på 1400 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Jesus har også levd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takhisis Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Vlad Tepes het han.Levde fra 1431 - 1476.Hadde en merkelig forkjærlighet for å hive folk på påler så de ble spidda(gjerne mens han spiste middag selv).Trivelig type... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 Tror på vampyrer? Vel.. Myten om vampyrer bunner jo i en medisinsk lidelse som førte til lysømfintlighet, og der inntak av blod lindret plagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. februar 2004 Tror heller ikke på vampyrer? Er nok mest fasinert av kjærlighets dramaet i Bram Stoker's Dracula, sukk så romantisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 25. februar 2004 #7 Del Skrevet 25. februar 2004 Tror på vampyrer? Vel.. Myten om vampyrer bunner jo i en medisinsk lidelse som førte til lysømfintlighet, og der inntak av blod lindret plagene. Tror ikke på vampyrer :-) , men dette var jo intressant informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja, man lærer stadig noe nytt på KG :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thula Skrevet 23. mars 2004 #9 Del Skrevet 23. mars 2004 Tror nok heller ikke på vampyrer, selv om jeg er stooor fan av både Bram Stokers Dracula og Interview with the vampire. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 23. mars 2004 #10 Del Skrevet 23. mars 2004 Nuvel, ser ut for at jeg må revurdere eget utsagn. http://www.straightdope.com/classics/a990507.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. mars 2004 #11 Del Skrevet 24. mars 2004 Har sett Bram Stoker's Dracula for n gang, digger bare denne filmen. Synest også dette temaet er utrolig spennende, Grev Dracul skal jo beviserlig ha levd. Tror dere på Dracula og vampyrer? Nei, det gjør jeg ikke... Eller, Vlad Dracul har levd, men noen vampyr var han neppe... Jeg synes de Dracula-filmene jeg har sett som er laget etter boken av Bram Stoker har vært dårlige, men det er sikkert fordi jeg synes boken er kjempebra og en skikkelig grøsser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pedro Skrevet 1. april 2004 #12 Del Skrevet 1. april 2004 Facts her: http://www.thebans.com/romania/history/vladTepes.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 2. april 2004 #13 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg tror ikke på vampyrer med hoggtenner, forvandling ved bitt o.l Men at Elizabeth Batory og grev Vlad Tepes har levd på et temmelig sykt vis hvor det å drikke blod o.l var endel av greia,det tror jeg nok ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #14 Del Skrevet 2. april 2004 Jesus har også levd. Jeg lever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 12. april 2004 #15 Del Skrevet 12. april 2004 Har sett Bram Stoker's Dracula for n gang, digger bare denne filmen. Synest også dette temaet er utrolig spennende, Grev Dracul skal jo beviserlig ha levd. Tror dere på Dracula og vampyrer? Les bøkene du! Les også Ann Rice sine bøker - dødsbra! (bokstavligtalt) HUn som har skrevet "En vampyrs Bekjennelse" (dette er tredje eller fjerde bok i en serie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. april 2004 #16 Del Skrevet 25. april 2004 Les også Ann Rice sine bøker - dødsbra! (bokstavligtalt) HUn som har skrevet "En vampyrs Bekjennelse" (dette er tredje eller fjerde bok i en serie) Interview with the Vampire (som den heter orginalt) er den første (ikke tredje eller fjerde) boken i The Vampire Chronicles. For å lese mer om Anne Rice og hennes verker, kan man besøke sidene hennes: http://www.annerice.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2004 #17 Del Skrevet 28. april 2004 Interview with the Vampire (som den heter orginalt) er den første (ikke tredje eller fjerde) boken i The Vampire Chronicles. For å lese mer om Anne Rice og hennes verker, kan man besøke sidene hennes: http://www.annerice.com/ Riktig, riktig! Den handler om i en tidsepoke senere enn de andre bøkene om Lestat.... Ikke skrevet senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå