Gå til innhold

Er det større risiko for at mindre attraktive mennesker HAR SOS ? Virker sån...

womenwomen

Anbefalte innlegg

Om jeg noen gang har hatt aids?? Har man det så har man det, det forrige innlegget ditt var vås og dette er enda mere vasete. Nei jeg har ikke aids og har heller aldri hatt kjønnsykdommer av den enkle grunn som er at jeg har vært ganske flink til å beskytte meg.

Det er nok mye heller sånn at du ikke har hatt kjønnssykdommer, rett og slett fordi du er så pen. Alt det tullet om kondombruk er bare skremselspropaganda, for at kondomindustrien skal tjene mer penger på folk... Lureri hele greia, når det er så opplagt at det bare er stygge mennesker som kan få sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp...kanskje det...

Jeg har jo alltid hatt uvanlig MYE naturlig glidemiddel der nede...så kan være at den rikelige vesken skyller ut alt av bakterier effektivt.Dermed blir jeg aldri smittet... Siden jeg alltid har vært extremt våt der nede...

Det skyller og renser jo skjeden også etter sex...fortsetter å renne fittesaft da også..jeg går aldri tom for glidemiddel...he he

Jeg trooor ikke det var denne slags renning Liquorice mente. Du lyver om skjeden din og sier den er så trang. Men når du har plass til vesker oppi der, må den da være temmelig vid.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...kanskje det...

Jeg har jo alltid hatt uvanlig MYE naturlig glidemiddel der nede...så kan være at den rikelige vesken skyller ut alt av bakterier effektivt.Dermed blir jeg aldri smittet... Siden jeg alltid har vært extremt våt der nede...

Det skyller og renser jo skjeden også etter sex...fortsetter å renne fittesaft da også..jeg går aldri tom for glidemiddel...he he

Å herreguuuud å harry du er!laugh.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trooor ikke det var denne slags renning Liquorice mente. Du lyver om skjeden din og sier den er så trang. Men når du har plass til vesker oppi der, må den da være temmelig vid.

Men utrolig praktisk er det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mye som hu har seg så tviler jeg vel på at den er så trang lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget godt innlegg Waco...

Særlig det du skriver nederst her om folk i Afrika...he he

Best å styre unna. Om man er redd sykdommer...

Det var Ymes innlegg...ikke Waco..og vi de fleste av oss skjønte at det var et tulleinnlegg...utenom deg da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke veske. Væske ? Skrivefeil...

Ja klart. Kansje jeg har bedre immunforsvar ? Helt sikkert.

Og det må jo han typen jeg lå med også ha. For hvordan er det mulig å være fri for kjønnssykdommer når man har pult nesten alle byens middels - pene kvinner ??? Han må jo ha et vanvittig godt immunforsvar selv også da ??? Går ikke an å ha sån flax...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det må jo han typen jeg lå med også ha. For hvordan er det mulig å være fri for kjønnssykdommer når man har pult nesten alle byens middels - pene kvinner ??? Han må jo ha et vanvittig godt immunforsvar selv også da ??? Går ikke an å ha sån flax...

Jeg tror ikke at immunforsvaret kan beskytte mot aids, og den slags, men du nevner jo at du har veldig mye utflod, så kan det hende at disse virusene rett og slett bare ikke greier å feste seg i veggene? De må jo inn i blodstrømmen din, om du skal bli smitta, og hvis innsiden din er like vakker og perfekt som utsiden, vil jo veggene i skjeden være veldig glatte og vakre, og når du da i tillegg er veldig våt, ser jeg ikke helt for meg at et virus skal kunne greie å klamre seg fast... Blir omtrent som å bite seg fast i en isbre, veit du. Klin umulig!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at han kanskje hadde sykdommer men at du var heldig å ikke bli smittet? Man trenger ikke bli smittet av et samleie selv om den andre har sykdommer..pen eller ikke.

Jeg vet jeg mest sannsynlig er immun mot clamydia, hadde en type som hadde det og lå med han i 4 mnd før han oppdaget det. Jeg testet meg og hadde det ikke...det betyr ikke at jeg går rundt og tror jeg er immun mot SOS for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at immunforsvaret kan beskytte mot aids, og den slags, men du nevner jo at du har veldig mye utflod, så kan det hende at disse virusene rett og slett bare ikke greier å feste seg i veggene? De må jo inn i blodstrømmen din, om du skal bli smitta, og hvis innsiden din er like vakker og perfekt som utsiden, vil jo veggene i skjeden være veldig glatte og vakre, og når du da i tillegg er veldig våt, ser jeg ikke helt for meg at et virus skal kunne greie å klamre seg fast... Blir omtrent som å bite seg fast i en isbre, veit du. Klin umulig!

Ja der har vi fasiten, er man våt nok så får man ikke SOS. Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger du virkelig med en mann som har pult flere hundre kvinner? :sjokkbla: En mannehore? Han besudler deg jo! Krenker din verdighet på det groveste!

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der har vi fasiten, er man våt nok så får man ikke SOS. Genialt!

Bare om man er pen, da... Stygge mennesker har mer skrukkete kjønnsorganer, så da kan sykdommen feste seg, selv om man er veldig våt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei de er allt annet enn glatte...heller ruglete slik at de holder særdeles godt på slimet og fuktigheten ...

Går derfor aldri tørr, får heller aldri rifter eller sprekker ... Kan ha sex hele natten flere ganger på rad. Hver eneste dag i uker i strekk. . Blir aldri tørr eller sår av mye og hyppig sex.... Produserer konstant mye glidemiddel og ruglete overflate holder fuktigheten bedre enn glatte vegger vil jeg tro....

De som er tørrere, blir jo lettere sår og får små usynlige rifter og sprekker i slimhinnene. Dermed smittes de vell lettere også av infeksjoner osv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare om man er pen, da... Stygge mennesker har mer skrukkete kjønnsorganer, så da kan sykdommen feste seg, selv om man er veldig våt.

For ikke å glemme vid, er man vid som en bærepose nedentil så fester basiluskene seg rett som det er...eller nei. Det er jo ulogisk. De burde feste seg og bli skikkelig skvisa inn der hvis man er trang...hmm...forvirret nå kjenner jeg. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de er allt annet enn glatte...heller ruglete slik at de holder særdeles godt på slimet og fuktigheten ...

Går derfor aldri tørr, får heller aldri rifter eller sprekker ... Kan ha sex hele natten flere ganger på rad. Hver eneste dag i uker i strekk. . Blir aldri tørr eller sår av mye og hyppig sex.... Produserer konstant mye glidemiddel og ruglete overflate holder fuktigheten bedre enn glatte vegger vil jeg tro....

De som er tørrere, blir jo lettere sår og får små usynlige rifter og sprekker i slimhinnene. Dermed smittes de vell lettere også av infeksjoner osv ...

Blir du aldri litt lei av deg selv........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger du virkelig med en mann som har pult flere hundre kvinner? :sjokkbla: En mannehore? Han besudler deg jo! Krenker din verdighet på det groveste!

Men han er jo så deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis er overflaten litt ruglete, men jeg tenker at de som er stygge, har ekstra ruglete overflate, sånn at bakterier og virus setter seg bedre. De produserer jo mye mindre væske også, selvfølgelig, siden de har dårlige gener, pluss at de lettere får sår og rifter (igjen pga dårlige gener, som er årsaken til at man er stygg) og dermed skjønner du jo hvorfor de stygge mye lettere får sykdommer enn vi som er så vakre.

For ikke å glemme vid, er man vid som en bærepose nedentil så fester basiluskene seg rett som det er...eller nei. Det er jo ulogisk. De burde feste seg og bli skikkelig skvisa inn der hvis man er trang...hmm...forvirret nå kjenner jeg. :overrasket:

Hmm... Men jeg har sett damer som bruker musklene sine til å skyte pingpongballer ut av fitta. Kanskje det er litt av det samme prinsippet, om man er stram nok? :klo:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er jo så deilig...

Men vil du virkelig ligge med en mann som har hatt seg med stygge damer? Som du sier så er det jo ikke så mange av dere attraktive, så hvis han har hatt seg med så mange damer så må jo en del av dem være stygge sykdomsbærere.

Nå blir jo ikke du smitta uansett såklart, siden du er så vakker, men du havner jo liksom på samme hylla som de damene. Det er jo egentlig ganske ekkelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...